تنیس بازان زیر ۱۶ سال کشورمان موفق شدند در دومین روز مسابقات مقدماتی جهانی با پیروزی بر سوریه به جمع هشت تیم برتر بپیوندند.

صعود پسران تنیس باز ایران به جمع ۸ تیم برتر در مسابقات مقدماتی جهانی

به گزارش قدس آنلاین، دومین روز مسابقات مقدماتی جهانی زیر ۱۶ سال (دیویس کاپ) در دهلی نو برگزار شد که طی آن تیم ملی پسران کشورمان به مصاف سوریه رفت.  در ادامه این رقابت ها امیر علی قوام در بازی اول انفرادی با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶ ) حریف خود را برد و در دومین مسابقه کسری رحمانی با نتیجه ( ۰-۶ و ۰-۶ ) از سد حریف خود عبور کرد.  

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با نتیجه ۲ بر یک سوریه را برد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود کشورمان به پایان برسد. پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سوریه و رسیدن به جمع ۸ تیم برتر فردا در سومین مسابقه مرحله گروهی با سنگاپور مسابقه می دهند.  در این دوره از رقابت تیم‌های ایران، مالزی، سوریه، سنگاپور، استرالیا، اندونزی، پاکستان، هند، قزاقستان، سریلانکا، ویتنام، تایلند، ژاپن، ازبکستان، کره جنوبی و هنگ کنگ حضور دارند.  

تیم ملی پسران زیر ۱۶ سال ایران با ترکیب کسری رحمانی، امیر علی قوام و سام پازوکی به مربیگری انوشا شاهقلی در این مسابقات شرکت کرده اند، مسابقات تنیس دیویس کاپ جوانان زیر ۱۶ سال از ۲۲ لغایت ۲۶ فروردین ماه در دهلی نو برگزار می شود.  سرپرستی تیم اعزامی بر عهده فرشاد صفتی مدیر تیم های ملی کشورمان است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.