پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی استقلال و نساجی گفت:« استقلال دو فصل پی درپی در جام حذفی ناکام بوده و این فصل باید جبران می‌کرد، اما متأسفانه نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و در ضیافت پنالتی‌ها مغلوب حریف جان سخت خود شد.پنالتی‌ها البته همیشه در جام‌های حذفی قربانی‌های بزرگی می گیرند».

کار استقلال برای قهرمانی در لیگ هم آسان نیست

مرفاوی با اشاره به دو فینالی که از دست رفت، گفت: «ما دو فصل پی درپی در فینال جام حذفی شکست خوردیم؛ یک بار مقابل تراکتور که سرمربی‌اش آقای الهامی بود و یک بار هم مقابل فولاد. ساکت مربی باهوشی است که توانست به خوبی استقلال را زمینگیر کند. او بازیکنان با تجربه ای هم در اختیار دارد». مرفاوی درپاسخ به این پرسش که آیا استقلال ظرفیت رسیدن به دو جام را داشت، گفت:« نه اینکه استقلالی باشم و بخواهم بی جهت از تیم تعریف کنم. 
واقعیت این است که استقلال الان بهترین تیم ایران است و شرایط خوبی دارد. استقلال درخط حمله تیم فعالی است و در خط دفاع سخت‌گیری خوبی دارد. دیدیم که با جدایی یزدانی و مرادمند مشکلی برای استقلال به وجود نیامد. اما حیف شد که جام حذفی پرید». مربی سابق استقلال درباره اینکه پیش‌تر از بازی کردن ژستد انتقاد کرده بود، گفت: «من از نحوه عملکرد این بازیکن انتقاد کردم و انتقادی به حضور این بازیکن درترکیب اصلی نداشتم. اعتقاد دارم سرمربی تیم درجریان همه امور قرار دارد و می‌تواند بهترین بازیکنان را انتخاب کند. بحث من درباره عملکرد خود ژستد بود و ربطی به تصمیم فرهاد مجیدی ندارد». 
مرفاوی درباره اینکه فضای بیانیه نویسی میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده نیز گفت: «من از این فضا دلخورم. شأن باشگاه استقلال باید حفظ شود. البته مدیران باید از بازیکنان و کادر حمایت کنند وجایی که نیاز است پشت آن‌ها دربیایند اما استراتژی باید صحیح باشد. نباید این طور باشد که مدام بیانیه صادر شود. این موضوع افکار تیم را مخدوش می‌کند و نوعی خودزنی است». مرفاوی درپایان حرف‌هایش درباره اینکه استقلال می تواند در ادامه لیگ موفق باشد گفت: «استقلال در صدر است اما با توجه به بازی‌های سخت پیش رو پیش‌بینی هم کار سختی است. امیدوارم بهترین نتیجه درفصل جاری برای هواداران استقلال رقم بخورد چون آن‌ها مستحق این قهرمانی پس از سال‌ها صبوری 
هستند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.