رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در هر لباس و منسبی امروز رهبران جنگ اقتصادی هستند و به خوبی از عهده آن بر آمدند.

جهادگران در هر لباس و منسبی امروز رهبران جنگ اقتصادی هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد زهرایی در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم مطهر رضوی در مشهد با بیان اینکه ما یک پیچ به نام جنگ اقتصادی داریم و از آن عبور می‌کنیم ، اظهار کرد: جهادگران در هر لباس و منسبی امروز رهبران جنگ اقتصادی هستند و به خوبی از عهده آن بر آمدند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بارها شاهد بودیم که مدافعان حرم سر از پا نمی‌شناختند تا در جبهه حق شرکت کنند؛ آیا جریان‌هایی که رخ داد و شهادت‌هایی که صورت گرفت؛ حتی برای ترورهای دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت کشور شد؟ با همین نگاه حاج قاسم را ترور کردند چرا که جرأت رویارویی با این مرد را نداشتند فکر کردند تمام شد، شهید قاسم سلیمانی در گروه‌های جهادی ۶ هزار بار تکثیر شد و راه شهید سلیمانی تازه شروع شده است.

وی عنوان کرد: ما یک پیچ به نام جنگ اقتصادی داریم و از آن عبور می‌کنیم امروز روز عبور از پیچ تاریخی جنگ اقتصادی است و شک نکنید بعد از این عبور همه مسیرها برای نظام مقدس و حکومت اسلامی و گسترش آن در جهان فراهم است؛ همانطور که خود استکبار ستیزان بیان می‌کنند.

زهرایی بیان کرد: این فردی که با جنایت در حرم رضوی دست به این کار زد، می‌خواستند کار را رسانه‌ای کنند، روحانی را زدند چون حرف داشتند، اختلاف بین شیعه و سنی بین ایران و افغانستان، بین ملیت‌ها و قومیت‌ها اختلاف بیاندازند، آن‌ها قصد داشتند در اول سال و قرن جدید نا امنی را ترویج کنند اما نقشه آنان بر ملأ شد.

رئیس بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: شهادت مسیر کرامت بخش و عزت بخش جمهوری اسلامی است و از سیره عملی ائمه اطهار نشأت گرفته در این راه جهادگران ادامه راه فعالیت و شهادت مدافعان سلامت، امنیت، دفاع مقدس را طی می‌کنند. جهادگران در جنگ با فقر و محرومیت از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند و از شهادت نیز استقبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور فعال هستند؛ نزدیک به ۹۰۰ هزار جوان از هر مسؤلیت و لباسی که در تن دارند در روستاها، محلات حاشیه شهر فعالیت می‌کنند با شهادت این دو بزرگوار سرشان را بالا گرفتند؛ چرا که با شهادت این دو عزیز به حق بودن مسئولیت خود بیشتر پی بردند و مصمم‌تر در این مسیر قدم بردارند.

زهرایی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است جهادگران این عبادت را در طول زندگی خود انتخاب کردند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: در حرم رضوی دو روحانی عزیز را به شهادت می‌رسانند که اخبار اختلاف افکنی بین قومیت‌ها و مذاهب در ایران را مطرح کنند که در ایران و حتی در مقدس‌ترین مکان، نتیجه عکس می‌گیرند، خیلی‌ها این علم را بلند می‌کنند که چرا من خدمت نکردم و کوتاهی کردم و در این مسیر قدم بر نداشتم یک وابستگی داشتند به اهل تسنن پس این پیوند باید بیشتر شود و در آن منطقه بیشتر خدمت کنیم مهم نیست شیعه است یا سنی این موضوع کم کم چهره به چهره رسانه ملت به ملت منتشر شد و یک مسیر تازه را در کار جهادگران ما باز کرد و سربلند هستیم و افتخار می‌کنیم که نوکری این افراد را می‌کنیم، کاش ماهم بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم و عاقبت بخیر شویم.

وی خطاب به خانواده شهدای روحانی حادثه حرم مطهر رضوی افزود: این دو شهید بزرگوار برگزیده حق بودند و در بهترین مکان ممکن در جوار حرم مطهر رضوی مزد جهادشان را از خداوند گرفتند و خدا را شکر که در این فضای وانفسای حق و باطل و در این فضای غبارآلود فتنه که شیطان هر روز از یک دریچه حمله می‌کند خانواده‌هایی با بصیرت و انقلابی داریم و درود بر جهادگران طلبه که امروز علم و پرچم خدمت را برافراشته نگه داشته‌اند.

زهرایی عنوان کرد: برخی می‌گویند ما در جاهایی عقب ماندگی داریم تنها دو ماه از جنگ بین روسیه و اوکراین می‌گذرد و روسیه می‌خواهد برخی کشورهای اروپایی را هم تحریم کند، کشورهای به ظاهر متمدن و اقتصادی اروپا به چه کنم چه کنم افتاده‌اند در حالی که شما حکومت اسلامی تازه تأسیس برخواسته از دل مردم را در دفاع مقدس روبه روی ۸۱ کشور جهان و در جنگ اقتصادی با بخش عظیمی از اروپا و آمریکا پر قدرت می‌بینید.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.