مسئول اعتکاف دانشجویی رمضانیه حرم مطهر رضوی گفت: ثبت نام بیستمین دوره اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شد.

 ثبت نام اعتکاف دانشجویی در حرم مطهر رضوی آغاز شد

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، حبیب صالحی مسئول اعتکاف دانشجویی رمضانیه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ثبت نام بیستمین دوره اعتکاف دانشجویی رمضانیه در حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شد.

وی افزود: این برنامه ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های مشهد است و از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت و همزمان با سه روز آخر ماه مبارک رمضان در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا ظرفیت در نظر گرفته شده در این برنامه معنوی حدود هزار نفر است و با توجه به سابقه ثبت نام گسترده در سالهای گذشته آمادگی پیش ثبت نام برای بیش از هفت هزار نفر وجود دارد.

وی افزود: ثبت نام از طریق سایت www.vadieh.org انجام می شود و ۳۰ فرودین ماه نیز نتیجه قرعه کشی پذیرفته شدگان از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به قوانین و مقرارت اعلام شده در سامانه، ثبت نام در بیستمین اعتکاف رمضانیه فقط ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه های مشهد مقدس می باشد و پذیرش دانشجویان دیگر شهرستان ها امکان پذیر نیست. همچنین الزام تزریق ۲ نوبت واکسن کرونا از الزامات پذیرش و حضور در مراسم اعتکاف دانشجویی می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.