۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
کد خبر: 794224

ساکت الهامی، سرمربی نساجی بار دیگر موفق شد استقلال را در جام حذفی شکست دهد. او که یک بار در فینال جام حذفی با تراکتور موفق به عبور از استقلال شده بود، این بار درمرحله یک چهارم نهایی ترمز استقلال را کشید و اولین شکست را به مجیدی و شاگردانش تحمیل کرد.

شایسته قهرمانی جام حذفی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، ساکت الهامی، سرمربی نساجی بار دیگر موفق شد استقلال را در جام حذفی شکست دهد. او که یک بار در فینال جام حذفی با تراکتور موفق به عبور از استقلال شده بود، این بار درمرحله یک چهارم نهایی ترمز استقلال را کشید و اولین شکست را به مجیدی و شاگردانش تحمیل کرد.

بازی عجیب و غریبی بود آقای الهامی

من پیش بینی‌اش را می‌کردم که بازی سخت و دشوار شود. حتی تصور می‌کردم نتیجه این بازی درپنالتی‌ها مشخص شود. به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید خودتان را برای ۱۲۰دقیقه بازی نفسگیر آماده کنید.این طور نبود که صرفاً بخواهیم دفاع کنیم. اما می‌خواهم به شما بگویم دفاع کردن هم مقابل استقلال ساده نیست.

پیش‌بینی شما در ضربات پنالتی هم برد تیمتان بود؟

ما تصور می‌کردیم حسینی در ضربات پنالتی تعویض شود و به میدان بیاید. اما این طور نشد. به هرحال اما بازیکنان نساجی با دقت ضربات پنالتی را زدند و ما روی پنالتی کار کرده‌ بودیم.

با این روند به قهرمانی نساجی درجام حذفی امیدوارید؟

ما شایسته قهرمانی هستیم. تیمی که در ورزشگاه آزادی و درمقابل این همه هوادار می‌تواند استقلال را شکست دهد، حتماً شایسته است. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. باور کنید قبل از ضربات پنالتی وقتی با هم حلقه اتحاد زدیم چند بار به بازیکنان گفتم جام حذفی مال ماست و ما باید از این بازی بگذریم و قهرمان شویم. من به بازیکنانم درآن لحظه گفتم تا الان من کنار زمین داد زدم و فریاد زدم و حالا نوبت شماست که بروید هرسازی می‌خواهید بزنید. آن‌ها را از لحاظ فکری آزاد گذاشتم تا فشاری روی‌شان نباشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.