۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲
کد خبر: 794034

ناکامی استقلال با فرهاد مجیدی در رقابت‌های جام حذفی شوک بزرگی به آبی پوشان پایتخت بود تا آن‌ها در شرایطی که خود را شانس مسلم قهرمانی در این رقابت‌ها می‌دانستند در میان ناباوری فراوان از گردونه رقابت‌ها حذف شوند.

البته از ترکیب استقلال و نوع چیدمان فرهاد مجیدی پیش از شروع بازی کاملاً مشخص بود استقلالی‌ها حریف چغر مازندرانی خود را دست کم گرفتند، اما با این حال منتقدان و کارشناسان ترجیح دادند قضاوت زودهنگام نداشته باشند.با اتمام بازی و حذف استقلال این واقعیت برملا شد که فرهاد مجیدی در محاسبات خود دچار اشتباهات مرگبار و سرسام‌آوری شد تا دستیابی به جام قهرمانی رقابت‌های حذفی را مثل آب خوردن از دست بدهد.
البته فرهاد مجیدی در گذشته نیز نشان داده بود که توانمندی لازم برای موفقیت در رقابت‌های حذفی را ندارد اما این بار همه چیز مهیای شکستن این طلسم از سوی سرمربی استقلال بود، اما وی برای سومین سال پیاپی در جام حذفی شکست را پذیرفت تا ناکام‌ترین مربی این رقابت ها در سه فصل گذشته لقب گیرد.
هرچند به اعتقاد بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال حق آن‌ها پیروزی در این بازی و صعود به مرحله نیمه نهایی بوده است، اما با مرور اتفاقات بازی استقلال و نساجی به این باور می‌رسیم که استقلال با فرصت سوزی و از دست دادن موقعیت‌های متعدد خود در جریان ۹۰ دقیقه بازی لگد به بخت خود زد و خودشان قهرمانی را پس زدند، حالا در این میان پیش کشیدن اشتباهات داوری و تصمیمات خارج از زمین نوعی فرار رو به جلو و عدم پذیرش واقعیت از سوی شاگردان مجیدی و کادر فنی استقلال است.
اما حذف آبی پوشان از مجموعه رقابت‌های حذفی می تواند یک تلنگر جدی به  کادر فنی استقلال باشد، به ویژه اینکه هنوز قهرمانی استقلال در لیگ برتر مسجل نشده و ممکن است در ۶ هفته باقیمانده از رقابت‌های لیگ برتر اتفاقات عجیب و غریبی رقم بخورد تا آبی‌ها دومین جام قهرمانی را از دست بدهند که آن‌گاه تمام اتفاقات شیرین فصل جای خود را با تلخی و نارضایتی عوض خواهند کرد!
سرمربی استقلال در مقطع کنونی باید با مرور اتفاقات بازی با نساجی هر چه سریع‌تر به فکر ترمیم روحیه شکننده تیم خود باشد در غیر این صورت ممکن است بزرگ‌ترین حسرت تاریخ در دوران مربیگری برای او ثبت شود که طبیعتاً هضم آن و فراموشی آن کار راحتی  نیست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.