وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی هفته هنر انقلاب گفت: در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوانان پر انگیزه در این مسیر ساده تر می‌کند.

هفته هنر انقلاب مسیری برای پیشروی به قله‌های جهاد تبیین است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این آئین که در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با بیان این مطلب افزود: در این روزهای مبارک ماه خدا، یاد شهید سیدمرتضی آوینی که این هفته به نام اوست را گرامی می داریم و خدا را شاکریم که بعد از گذشت سی سال از شهادت این مرد بزرگ، عرصه فرهنگ‌ و هنر انقلاب مسیر خود را یافته و به خوبی پیش رفته است.
وزیر فرهنگ در دولت مردمی افزود: امروزه وقتی به کارنامه حوزه هنری که برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تاسیس شده است می‌نگریم، این مجموعه آکنده از تلاش زنان و مردانی است تا امروز شاهد باشیم نظام اسلامی ما دارای میراث ارزشمندی در حوزه هنر انقلاب باشد.
وی افزود: همه روزها و شب‌های گذشته بر انقلاب پُر از وقایع و نکاتی است که جا دارد همه عرصه‌های هنری آن را روایت کند. اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به دلیل فاصله‌مان با نقطه مطلوب است.
رئیس شورای هنر ادامه داد: ما به تنهایی نیستیم که دستاوردها را روایت می‌کنیم بلکه جریانی قوی متکی به دلار و پوشش رسانه‌ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمده است. بنابراین ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوانان پر انگیزه ما در این مسیر ساده تر می‌کند و قله‌ها را نشان می‌دهد تا طی مسیر ساده‌تر طی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: از همه دست‌اندکاران برگزاری این رویداد سالانه و مهم تشکر می‌کنم و به روح همه هنرمندان بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در آسمان و بزم ملکوتیان ناظر ما هستند صلوات می‌فرستیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.