نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز به جایی رسیده که در حوزه استکبارستیزی، بزرگ‌ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است و در حوزه پایبندی به ارزش‌های دینی و باورهای انقلابی هم در عالم بی‌مانند است.

 ارتش در حوزه استکبارستیزی، بزرگ‌ترین رزمنده ضدآمریکایی دنیا است

به گزارش قدس آنلاین ،  آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با جمعی از فرماندهان رده‌های مختلف ارتش در شمال شرق کشور اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت به بلوغ رسیده است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که خود را در انبوهی از امکانات، تجهیزات و ادوات نظامی غرق کرده و ادعای برخورداری از مرگبارترین ماشین جنگی عالم را دارند. اما در این شرایط، این نظام جمهوری اسلامی است که توانسته با ارتش خود به حدی از آمادگی و اقتدار برسد که این دشمن را با همه امکانات خود به هراس بیندازد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: جریان‌های معاند با یکدیگر همکار و همدست شدند تا ارتش پس از پیروزی انقلاب به ملت ملحق نشود و به عنوان یک عامل بحران‌ساز برای نظام اسلامی تبدیل شود. اما نمی‌دانستند که امام خمینی (ره) با تدبیر خردمندانه خود می‌تواند ارتش را به ملت ملحق کند. شما با بررسی متن بیانیه‌های امام و سخنرانی‌های ایشان متوجه می‌شوید که نه در جریان وقایع مربوط به کشتار مردم در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ و نه در هیچ بحران دیگری، امام (ره) ارتش را مورد عتاب قرار نمی‌دهد.

وی افزود: حقیقت ارتش هرگز جدا از ذات انقلاب نبوده است. عمق ارتش را باید در حادثه باشگاه افسران و یا حماسه بیعت همافران با امام (ره) مشاهده کرد. امروز نیز همان ارتش که زمانی در اسارت آمریکایی‌ها بود و با زور و تهدید از اسلام و مظاهر دینی دور نگاه داشته می‌شد، به جایی رسیده که در حوزه استکبارستیزی بزرگ‌ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است و در حوزه پایبندی به ارزش‌های دینی و باورهای انقلابی هم در عالم بی‌مانند است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: وابستگی ارتش به مردم نیز به یک رابطه دوطرفه و متقابل تبدیل شده و ملت ما نیز به ارتش خود دل‌بستگی و گرایش دارد.

وی در ادامه گفت: خدمت نیروهای مسلح ما، خدمتی الهی است که در آن، رزمندگان و مجاهدان ما جان خود را به‌عنوان سرمایه کف دست گرفته‌اند و برای خدا به میدان آمده‌اند. لذا در این دستگاه خدایی، باید همه جوانان اعم از کارکنان وظیفه و کادر از مبانی پرورش دینی و اعتقادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.