۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 794847

تیم والیبال نوجوانان دختر با شکست حریف خود در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار نهایی جام کورناکیا ایتالیا راه یافت.

صعود دختران ایران به فینال جام کورناکیا ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال نوجوانان زیر ۱۷ سال دختر جام کورناکیا ظهر امروز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری شد.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در این مرحله به مصاف تیم کاپلا نماینده کشور ایتالیا رفت و با شکست سه بر یک این تیم، ضمن کسب پنجمین برد متوالی، فینالیست شد.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم نوجوانان دختر ایران در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را به حریف واگذار کردند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۱ این تیم را شکست دادند.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران عصر امروز (دوشنبه) در دیدار نهایی به مصاف تیم وربانیای دیگر نماینده کشور میزبان می‌رود و در صورت شکست این تیم قهرمان این رده سنی جام کورناکیا خواهد شد. تیم ایران در مرحله مقدماتی این تیم را یکبار شکست داده است.

شقایق حسن‌خانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، دیانا رشیدی، هلیا پیری و آتنا شادکین ملی‌پوشان نوجوان ایران در جام کورناکیا هستند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، موهبه نجفی‌زاه سرپرست، اعظم عیدی و صفورا گل‌افشان کمک مربیان، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزو و حبیب‌لو به عنوان فیزوتراپ، اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر و نوجوانان پسر ایران بزرگترین اعزام تدارکاتی تاریخ والیبال ایران را به جام کورناکیا ایتالیا داشته اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.