کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در واکنش به جنایات جدید صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیسی و شهرک‌نشینان غاصب با خیانت برخی سردمداران کشورهای عربی وقیح‌تر از گذشته نیز شده‌اند.

رژیم صهیونیستی با خیانت برخی سردمداران عربی امروز وقیح‌تر از گذشته شده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات جدید صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی با استناد به آیه‌ای از سوره مبارکه بقره آورده است: همزمان با ایام و لیالی ماه مبارک رمضان که همه دنیا در آن با مسلمانان هم‌نوایی کرده و عبادات آنها را گرامی می‌دارند، شاهد هتک حرمت قبله اول مسلمین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مردم مظلوم فلسطین هستیم.

این کمیته در پیام خود اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان غاصب اینک با خیانت برخی سردمداران کشورهای عربی، وقیح‌تر از گذشته نیز شده‌اند با هجوم به مسجد الاقصی، صدها تن از نمازگزاران را مجروح کرده و بر تهدیدات و مشکلات این ملت مظلوم افزوده‌اند.

«کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین» با اعلام پشتیبانی کامل از این ملت رنج‌دیده و مقاوم، ایستادگی آنان برابر زیاده خواهی صهیونیست‌ها را ستوده و بر استمرار آن تأکید کرد.

این کمیته همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که دست از تعرض به مردم روزه‌دار و اهانت به مسجد الاقصی بردارد. چون بی شک این اقدامات نه تنها موجب خلاصی صهیونیست‌ها از بحران‌هایی که در ذات این رژیم وجود دارد نمی‌شود، بلکه باعث تعمیق کینه‌ها شده و  آتش جنگ را بیش از پیش شعله‌ور می‌کند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین از علمای بلاد اسلامی، آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان خواست تا ظلم‌های آشکار اشغالگران را ببینند و برای دفاع از حق مشروع و طبیعی مردم بی دفاع فلسطین به میدان بیایند.

این کمیته همچنین به سران کشورهایی که زیر بار عادی سازی ننگین روابط با رژیم صهیونسیتی رفتند و آنها که این وسوسه را دارند، اعلام کرد که صحنه‌های امروز قدس را ببینند و بدانند که تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه و مردم بی‌پناه بیت‌ المقدس، نتیجه بی عملی، انفعال و خیانت آنان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.