فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده است.

تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران از همان روزهای اول انقلاب رسالت  خود در پاسداری از ارزش‌های انقلاب تعریف کرد.

حسن زاده  با اشاره به قدرت منطقه‌ای سپاه بیان داشت: سپاه پاسداران روزبه روز رشیدتر، قدرتمندتر و با تجربه‌تر شده است و دفاع از انقلاب و  حفظ ارزش‌ها را با تمام قدرت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور مقتدرانه سپاه در جنگ تحمیلی بیان داشت:سپاه پاسدران  در عرصه مقابله با ضد انقلاب با قدرت عمل کرد، در عرصه سازندگی هم با ورود قرارگاه خاتم الانبیا در عرصه سدسازی، ساخت جاده و پل‌ها  خوش درخشید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هر زمانی که ضرورت پیدا کند سپاه با تمام قوا در عرصه همکاری و هم‌یاری و مردم یاری در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله  وماجرای مانند کرونا در جامعه حضور دارد.

حسن زاده با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده است گفت: سپاه در هر جایی که انقلاب ایجاب کند به موقع، با قوت، قدرتمندانه و مدبرانه حضور پیدا کرده است و از انقلاب و اسلام دفاع کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران بارها طعم شکست را در کام ضد انقلاب، اشرار، استکبار و نظام سلطه رژیم صهیونیستی چشانده است، سپاه پاسداران به عنوان لشکر بزرگ الهی  به یک نقطه ناامیدی برای دشمنان تبدیل شده است.

حسن‌زاده گفت: این روزها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده و این تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.