نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت در آینده‌ای نزدیک به استان خبر داد و گفت: بزودی هیاتی از تهران برای دیدار با اقشار و مسئولان مختلف استان و بررسی مشکلات و ظرفیت‌های موجود به استان سفر می‌کند.

رییس جمهور بزودی به کرمانشاه سفر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله «محمود محمدی عراقی» در سخنرانی پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه دوم اردیبهشت شهر کرمانشاه افزود: لازم است استاندار و همه مسئولان استان ایده‌ها و پیشنهادهای لازم را برای رفع مشکلات و عقب‌ماندگی‌های استان آماده و به هیات اعزامی دولت ارائه کنند تا در جریان سفر رییس‌جمهور به تصویب برسد.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر استانی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به استان کرمانشاه منجر به خیر و برکت برای مردم و کاهش مشکلات استان شود.

تقابل فلسطین و صهیونیست‌ها در حال رسیدن به مرحله نهایی است

آیت‌الله محمدی عراقی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مهم امیرالمؤمنین علیه‌السلام در لحظات پایانی عمر مبارک خود، اظهار کرد: ایشان به فرزندانشان مقابله با ظالمان و حمایت و دستگیری از مظلومان را توصیه کردند؛ حقیقت بزرگی که شایسته‌ است بر تارک اندیشه جهان نوشته شود.

به گفته وی، در مکتب اسلام نمی‌توان با ستمگران سر سازش داشت و چشم بر حمایت مظلومان بست.

وی در ادامه با اشاره به روز قدس و اهمیت شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با غاصبان صهیونیستی عنوان کرد: مکتب و راه اسلام و انقلاب اسلامی امروز در سرزمین فلسطین آثار و برکات خود را ظاهر کرده و در حال رسیدن به مرحله نهایی است چنانچه صهیونیست ها درحال ارتکاب بزرگ‌ترین جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها هستند و از سوی دیگر مردم مظلوم فلسطین با تمام توان به مقابله برخاسته‌اند چنانچه در طول ۲ هفته، چهار عملیات شهادت‌طلبانه انجام دادند که منجر به کشته شدن تعداد قابل‌توجهی از صهیونیست‌ها و گرفتن انتقام جنایت‌های آنان شد.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان این‌که مسلمانان سال‌های سال با یهودیان و مسیحیان در کنار هم‌زندگی کرده‌اند، گفت: ریشه اختلاف و جنایت‌های امروز در سرزمین فلسطین، استکبار آمریکا و صهیونیست‌هایی است که هیچ اعتقادی به ادیان الهی ندارند.

آیت‌الله محمدی عراقی تاکید کرد: یک مشت صهیونیست و نژادپرست با سیاست اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی به‌دنبال منافع خود هستند و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند که ما در مقابل، باید با منطق قوی و رسا توطئه‌های آنان را برملا کنیم.

جهاد تبیین وظیفه ای فوری و همگانی است

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع جهاد در کلام امیرالمؤمنین علیه‌السلام بیان کرد: به فرموده ایشان جهاد سه نوع است: جهاد با مال، جهاد با جان و جهاد با زبان. جهاد با زبان هم یعنی تبیین حقایق و همان چیزی که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند.

به گفته‌ آیت‌الله محمدی عراقی، دشمنان ایران اسلامی با تمام توان به‌دنبال وارونه نشان‌دادن حقایق و توفیق‌های بزرگ انقلاب و از دست‌رفته نشان‌دادن ایران هستند زیرا می‌دانند که قدرت و اقتدار ملت ایران ناشی از فرهنگ و امید آن است که موجودیت استکبار را به چالش کشیده‌ است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، جهاد تبیین را فریضه فوری و قطعی برای همگان به‌ویژه مسئولان، روحانیت، دانشگاهیان و فرهیختگان کشور دانست و تاکید کرد: دشمن ذهن و فکر جوانان ما را هدف گرفته و به خصوصی‌ترین فضاهای آنان هم نفوذ کرده و با انتشار انبوه اطلاعات مخرب به‌دنبال تامین اهداف خود است و ما در این مسیر یک راه بیشتر نداریم که آن جهاد تبیین است.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.