۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵
کد خبر: 795897

سه‌شنبه شب هفته گذشته براثر مشکل فنی موتورخانه یکی از خوابگاه‌های دانشجویان تربت‌جام، ۱۶ نفر از دانشجویان دختر ساکن در این خوابگاه بر اثر مسمومیت گاز مونواکسیدون روانه بیمارستان شدند.

گازگرفتگی در خوابگاه دانشجویی

به گفته یکی از دانشجویان، درحال حاضر بیش از ۲۰۰دانشجوی دختر غیربومی از سه دانشگاه علوم پزشکی، آزاد و کشاورزی در این خوابگاه ساکن هستند. او می‌گوید: مشکلات این خوابگاه فراوان است و این حادثه یک آتش زیر خاکستر بود.به گفته دانشجویان، این خوابگاه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و به مشکلات دانشجویان مستقردر خوابگاه رسیدگی نمی‌شود و از حداقل امکانات رفاهی هم محروم است. یک دانشجوی دیگر درخصوص دیگر مشکلات ساختمان خوابگاه دانشجویان در تربت‌جام می‌گوید: خوابگاهی که ما دختران دانشجو مستقر هستیم سیستم اطفای حریق ندارد اگر مشکلی به‌وجود آید و خدای ناکرده آتش‌سوزی رخ دهد معلوم نیست با کدام‌ سیستم می‌خواهند حریق را مهار کنند. شهریه‌ای که از ما دریافت می‌کنند خیلی زیاد است و اگر هم دیر بازپرداخت کنیم جریمه می‌شویم و ای کاش برای دیگر موارد هم این همه وقت و تاریخ برایشان مهم بود.
حسن وزیری، دادستان تربت‌جام دراین باره گفت: بی‌تردید از وظایف دادستانی پیشگیری از وقوع جرم، حفظ احیای حقوق عامه و رفع معضل بخش دانشجویی است که ان‌شاءالله در یک هفته آینده بخش زیادی از مشکلات خوابگاه که خصوصی بوده رفع خواهد شد و به خانواده‌های این دانشجویان هم امیدواری می‌دهیم که هیچ مشکل خاصی در این خوابگاه دانشجویی نخواهد بود و دغدغه فرزندان آنان را هم‌مرتفع خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.