در آستانه روز جهانی قدس، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس وقوع حملات سایبری به حالت آماده باش درآمدند.

نگرانی شدید صهیونیست‌ها از حمله سایبری در روز قدس

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس وقوع حملات سایبری به حالت آماده باش درآمده اند.

در همین ارتباط نیز گزارش شده است که اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی(INCD) نسبت به حملات سایبری احتمالی در آستانه روز قدس هشداری سراسری صادر کرده است.

این نهاد صهیونیستی در صفحه فیس بوک خود با صدور برخی توصیه نامه‌ها برای تقویت حفاظت در برابر حملات سایبری، به ساکنان فلسطین اشغالی توصیه کرده است که از باز کردن یا دانلود فایل‌های مشکوک، مرور وب سایت‌های آسیب دیده یا ارائه اطلاعات شخصی مانند رمز عبور و اطلاعات حساب خودداری کنند.

طبق گزارش اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی، روز قدس معمولاً زمان اوج توزیع پیام‌ها و حملات ضد اسرائیلی به وب‌سایت‌های این رژیم در چند سال گذشته بوده است.

صهیونیست‌ها پیشتر نیز در دفعات متعدد هدف حملات سایبری قرار گرفته اند و همواره تلاش دارند تا این حملات را کم اهمیت نشان دهند. کمتر از یک هفته پیش نیز، منابع عبری زبان اعلام کردند که پایگاه‌های خبری و سرورهای رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفتند. چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی هدف حملات سایبری قرار گرفتند به نحوی که این حملات وب‌سایت‌های منتسب به کابینه این رژیم را کاملاً از دسترس خارج کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.