جمعی از دانشجویان رشته‌های پزشکی با راه اندازی یک پویش در فارس من، خواستار برگزاری آزمون میان‌دوره «پره اَنترنی» در کشور شدند.

خواسته دانشجویان پزشکی: آزمون میان دوره «پره اَنترنی» را برگزار کنید

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از دانشجویان رشته‌های پزشکی با راه اندازی یک پویش خواستار برگزاری آزمون میان‌دوره «پره اَنترنی» در کشور شدند. این دانشجویان مدعی هستند تعداد بسیاری از آن‌ها در آزمون میان دوره سال ۱۴۰۰ مردود شده و برخی دیگر به سبب شرایط بحران کرونایی به آزمون نرسیده اند که نیاز است آزمون مذکور برگزار تا جاماندگان بتوانند در آن آزمون حضور یابند.

مدیر این پویش در این باره به خبرنگار ما گفت: دانشجویان رشته‌های پزشکی در ایام تحصیل، دو آزمون جامع علوم پایه و پره انترنی دارند که باید از این دو آزمون عبور کنند.

وی افزود: از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ این دو آزمون همیشه در شهریورماه و اسفندماه برگزار می شد، با پیگیری‌های انجام شده درخواست ما این بود که آزمون میان دوره ای بین این آزمو ن‌ها برگزار شود تا جا مانده‌ها بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند، این در حالی است که آزمون تا سال گذشته برگزار می‌شد.

وی تأکید کرد: ما آزمون پرن انترنی را در اسفندماه پشت سر گذاشته ایم،  برخی‌ها در این آزمون مردود شدند و برخی دیگر هم به خاطر کرونا و درگیر شدن بخش‌های بیمارستانی به آزمون اسفندماه نرسیدند، اما به یکباره خبر دادند که آزمون میان دوره انترنتی برگزار نخواهد شد.

 این دانشجوی پزشکی، خاطرنشان کرد: طی مکاتبانی با وزارت بهداشت، مجلس و رسانه ها و همچنین از طریق سامانه فارس من به دنبال برگزاری آزمون میان دوره پره انترنی در خردادماه سال جاری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.