«گابریل پین» مربی ایتالیایی استقلال امروز (چهارشنبه) در حالی به ایران بازگشت که به خاطر مشکل روادید، حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

مربی ایتالیایی به شایعات پایان داد/ بازگشت «پین» به ایران

به گزارش قدس آنلاین، پس از شکست استقلال در مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی برابر نساجی، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌ها تمرینات این تیم به مدت ۵ روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات شرکت کنند.

بر این اساس «گابریل پین» مربی آبی‌ها در تعطیلی تمرینات استقلال برای دیدار با خانواده، به ایتالیا سفر کرد و قصد داشت در شروع دور جدید تمرینات به جمع آبی پوشان اضافه شود اما برای بازگشت به ایران با مشکلاتی مواجه شد.

تست کرونا این مربی برای بازگشت به ایران مثبت اعلام شده و بازگشت او به تاخیر افتاد و او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، امروز به تهران بازگشت.

بازگشت پین به ایران با مشکلاتی همراه شد، چراکه برگه روادید وی مشکل جزئی داشت و به همین دلیل حدود دو ساعت در فرودگاه معطل شد.

این بازگشت در شرایطی رخ داد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پین شنیده می‌شد اما او با حضور در تهران به تمامی این حرف و حدیث‌ها پایان داد.

پین که فقط یک قسط از قراردادش باقی مانده است ظرف ۴۸ ساعت آینده پس از دیدار با مدیران استقلال مطالبات خود را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.