کارشناس فوتبال و مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، گفت: برخی مسائل باعث شدند فشار زیادی روی سرمربی سرخپوشان باشد و این تیم شانس کمتری برای قهرمانی داشته باشد.

دلایل تحت فشار بودن گل‌محمدی در پرسپولیس/فوتبال ایران رو به پسرفت

به گزارش قدس آنلاین،ادموند بزیک به شرایطی که برای سرخپوشان رقم خورده است اشاره کرد و گفت: ۵ سال است که سرخپوشان تهرانی قهرمان شده‌اند و نگهداری این قهرمانی امسال برای آنها سخت شده است. اتفاقات زیادی به وقوع پیوسته مثل بیانیه دادن سرخ آبی‌ها علیه یکدیگر، اعتراضات و اشتباهات داوری همگی دست به دست هم داده‌اند تا پرسپولیس شرایط خوبی نداشته باشد.

وی افزود: به نظر من فوتبال ما جدای از فوتبال آسیاست. این روزها شاهد نمایش خوبی از تیم‌های ایرانی نیستیم و اعتقاد دارم به جای پیشرفت در حال پسرفت هستیم. متأسفانه یک عده هم هستند که منتظرند تا اتفاقات ناخوشایندی در زمین رخ دهد و آنها شروع به انتقاد کنند که این یک معضل بزرگ در فوتبال ایران است.

بزیک ادامه داد: پرسپولیس شش امتیاز از رقیب همیشگی خود عقب افتاده است البته هر احتمالی وجود دارد که در این شش هفته استقلال هم امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس بتواند با پیروزی‌های پی در پی خود را به رقیب همیشگی اش برساند اما اعتقاد دارم وقتی یک تیم ۵ سال قهرمان می‌شود شاید تا حدودی انگیزه‌هایش را از دست بدهد.

مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران باید در این شش هفته باقیمانده به خوبی از تیمشان حمایت کنند. با توجه به حضور تماشاگران در ورزشگاه، حمایت آنها می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی در مورد دیدار روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه برابر پیکان گفت: پیکان یک تیم جوان و دونده است. فوتبال خوبی بازی می‌کند. این تیم یک مربی جوان دارد که فوق العاده عاشقانه کار می‌کند به دنبال این است تا بتواند پرسپولیس را مقابل هوادارانش متوقف کند.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: یحیی باید به خوبی نقاط ضعف حریف را شناسایی و از ضعف‌های فنی این تیم استفاده کند تا به پیروزی رسیده و فاصله خود را با استقلال کم کند به شرط اینکه آبی‌ها هم برابر سپاهان امتیاز از دست بدهند.

بزیک در مورد فشارهای زیادی که این روزها بر روی گل محمدی هست افزود: یحیی مربی خوبی است. او مسئولیت سنگینی را قبول کرده و حالا باید راهش را ادامه دهد. انتقادهای زیادی از او شده و حذف از جام حذفی و نبردن استقلال باعث شده تا بیش از گذشته بر روی او فشار باشد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: هواداران با اینکه تیمشان ۵ سال به قهرمانی رسیده باز هم از او قهرمانی می‌خواهند اما باید شرایط را هم درک کنند. یحیی و یارانش این روزها به حمایت هواداران پرسپولیس و مسئولان نیاز دارند. باید از یحیی حمایت شود تا او بتواند در شش هفته پایانی نتایج مورد نظر را به دست بیاورد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا نباید مجموعه پرسپولیس این روزها به فکر جذب بازیکنان جدید هم باشد گفت: این اتفاق در فوتبال اروپا رخ می‌دهد زیرا آنها حرفه‌ای هستند اما متأسفانه چنین فضایی در فوتبال ما وجود ندارد. بازیکن اگر بفهمد که تیمی او را می‌خواهد برای تیم قبلش بازی خوبی نمی‌کند و همه چیز به هم می‌ریزد.

ادموند بزیک در پایان گفت: بنابراین اعتقاد دارم پرسپولیس باید ابتدا تمرکزش را بر روی شش بازی باقیمانده بگذارد و بعد از اتمام لیگ به فکر جذب نفرات جدید باشد تا بتواند برای فصل آینده تیمی پرقدرت ساخته تا در لیگ به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.