به نظر می رسد در ارائه پاسخ فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC ناهماهنگی هایی به وجود آمده است.

پاسخ فدراسیون به فیفا بدون نظرخواهی از دپارتمان حقوقی

به گزارش قدس آنلاین، مدتی قبل فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای مشترک به فدراسیون فوتبال کشورمان ضمن تایید روند عزل شهاب عزیزی خادم در هیات رئیسه، خواستار حفظ استقلال این مجموعه شدند و البته تاکید کردند با توجه به اتفاقات دیدار ایران و لبنان، برای پیگیری بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در دیدارهای ملی و همچنین باشگاهی باید کارگروهی سه جانبه برای حل موضوع تشکیل شود.

طبق اعلام میرشاد ماجدی سرپرست و همچنین مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، پاسخ این نامه به تازگی به دو نهاد نام برده، ارسال شده اما نکته مهم این است که ظاهرا فدراسیون فوتبال بدون نظر بخش حقوقی خود، پاسخ نامه را ارسال کرده و در این زمینه ناهماهنگی‌هایی به وجود آمده است. البته سراجی عضو هیات رئیسه هم ضمن تایید ارسال پاسخ این نامه، تاکید کرد در جریان جزئیات پاسخ فدراسیون نیست و این موضوع در تخصص ایشان نیست.

سراجی درباره اینکه مگر می شود عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نباشد، عنوان کرد: به هرحال تقسیم کاری انجام شده است.

به این ترتیب مشخص نیست با توجه به عدم هماهنگی با بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و همچنین بی اطلاعی عضو هیات رئیسه، ماجدی و سایر همکارانش که تقسیم کاری در فدراسیون انجام داده اند؛ چه پاسخی را به فیفا و AFC ارسال کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.