راهپیمایی روز جهانی قدس پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در بیش‌از ۵۰ نقطه استان اعم از شهرستان‌ها، مراکز بخش ها و برخی دهستان‌های بزرگ آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس پس از ۲ سال وقفه در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در زاهدان از میدان آزادی تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی (ره) این شهر آغاز شده است.

عباس صفدری بیان کرد: امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در بین مسلمانان است حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پیام امام خمینی (ره) نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید.
وی با بیان اینکه تلاش مستکبران بر جلوگیری از انسجام و وحدت در بین مسلمانان است، افزود: حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی نمایش اعتراض و خروش جهان اسلام علیه ستمگران و اتحاد و همبستگی ملت‌های آزاده جهان در برابر بدخواهان اسلام خواهد بود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه‌های جانبی مرتبط با این روز از جمله آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و سرودخوانی نیز پیش‌بینی شده است.
وی اظهارداشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در تقویت جبهه مقاومت و یأس دشمن بسیار موثر است.
صفدری افزود: روز جهانی قدس نماد استکبارستیزی و روز احیای ارزش‌های اسلامی و مقاومت دینی است که در آن مسلمانان آزاده سرتاسر جهان، با مشت‌های گره کرده بر سر صهیونیسم فریاد می‌زنند.
وی بیان کرد: در پایان مراسم راهپیمایی که با حضور علما و عموم مردم شیعه و سنی استان برگزار می‌شود، بیانیه روز جهانی قدس نیز قرائت خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.