هجوم ناگهانی دلال‌های داخلی و خارجی به سمت فدراسیون فوتبال برای معرفی حریف تدارکاتی اوضاع و احوال عجیبی را برای فوتبال ملی رقم زده تا حدی که حالا عوامل رسانه ای نزدیک به این واسطه‌ها برای پیروز شدن مقابل رقبا دست به فضا سازی و شایعه پراکنی زدند تا به این ترتیب بتوانند رقیب را از عرصه خارج کنند.

فدراسیون چندجزیره در سئول جنوبی

از سویی دیگر تنش و کشمکش در میان اعضای هیئت رئیسه و عملکرد جزیره ای برخی افراد سبب شده این مسئله مهم به حاشیه برود و مسائل غیر ضروری در صدر توجهات قرار بگیرد اما اگر میرشاد ماجدی و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون همچنان این رویه را دنبال کنند قطعا در ماه های آینده با چالش‌های بزرگ‌تری مواجه خواهیم 
شد.
در حال حاضر اظهارات ضد و نقیض  و رفتارهای دوگانه برخی اعضای هیئت رئیسه سبب شده تیم بیرون مانده از فوتبال که در دوره مدیریت شهاب عزیزی خادم قدرت بسیار زیادی بدست آورده بودند دوباره در سایه به دنبال یارگیری باشد و این یعنی بازگشت به عقب و تکرار مصائب تلخ دوران خوبان عالم!
البته نکته دیگری هم که در این بین به پررنگی دیده می‌شود علاقه‌مندی فراوان پنج عضو باقیمانده از هیئت رئیسه فدراسیون برای دستیابی به قدرت است. برخی از این افراد که در تفکرات خود دیده بودند پس از عزیزی خادم روی کرسی ریاست جلوس خواهند کرد، حالا به دنبال ماجراجویی هستند و با شعارهای کلیشه ای تلاش می کنند خود را سوپرمن معرفی کنند تا در مجمع آتی فدراسیون بتوانند رأی لازم را برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون کسب کنند اما رفتار متناقض آن‌ها نشان دهنده این واقعیت تکان دهنده است که زیر این نقاب یک مدیر دیگر از جنس عزیزی خادم مخفی شده است!
در این میان برخی اعضای هیئت رئیسه که نگران شرایط متزلزل پیش رو هستند در تلاش‌اند اجماع حداقلی را میان اعضا به وجود آورند که تا این لحظه نه تنها موفقیتی در کار نبوده بلکه متهم شدند که با سیاست محافظه کاری به دنبال ماندن در هیئت رئیسه  هستند، حالا تصور کنید با این شرایط چگونه می توان به آینده فوتبال و حضور موفق تیم ملی در رقابت‌های جهانی قطر امیدوار بود؟
در این بین البته برخی معتقدند این بلبشوی مدیریتی محصول فتنه‌افکنی‌ها و تفرقه اندازی‌های تیم حذف شده از فوتبال هستند که البته اتحاد سست و ناپایدار میان اعضای هیئت رئیسه باعث شده تیم مخالف به اهداف از پیش تعیین شده خود دسترسی پیدا کند و اوضاع نابسامان کنونی به بار بیاید.
با این حال برخی از صاحبنظران با ابراز نگرانی از وضعیت موجود در ساختار مدیریتی فوتبال به میرشاد ماجدی پیشنهاد دادند در اسرع وقت فکری به حال این اوضاع نابسامان کند در غیر این صورت کنترل امور از دست او خارج خواهد شد و شاهد رونمایی از یک فدراسیون چند جزیره در سئول جنوبی خواهیم بود که هر کسی ساز خودش را به صدا درمی آورد تا هرج و مرج در بدنه مدیریتی فوتبال به اوج خود نزدیک شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.