۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲
کد خبر: 796566

سرنوشت یحیی گلمحمدی با پرسپولیس فصل بعد مشخص نیست و این مربی تنها در شرایطی به همکاری با سرخ‌ها ادامه خواهد داد که بتواند دوباره جام قهرمانی را بدست آورد.

پرسپولیس - جادوگر شاید وقتی دیگر

با توجه به اینکه سرخ‌ها ۶ امتیاز از صدرنشین عقب هستند احتمال ناکامی‌شان در فصل جاری کم نیست. حتی نزدیکان به گل محمدی معتقدند اگر او دوباره جام قهرمانی را با این باشگاه بدست آورد، استعفا خواهد داد تا کمی از فضای پراسترس و پرفشار پرسپولیس دور شود. دراین میان درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز بارها از گل محمدی حمایت کرده تا نشان دهد حامی سرمربی پرسپولیس است اما درعین حال نیز او نیم نگاهی به دیگر گزینه‌ها دارد و این گونه نیست که سرنوشت خود و تیمش را با گل محمدی گره  بزند. 
درباره مذاکراتی که به طور غیرمستقیم با علی کریمی شده در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض بسیاری به گوش رسیده و به درستی اطلاع دقیقی از این ماجرا در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشده اما واقعیت این است که با کریمی برای حضور درپرسپولیس مذاکراتی به طور مستقیم انجام شده و این گزینه جذاب به رابطان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده هرگز قصد ندارد تا پایان فصل درباره این موضوع صحبت یا اظهارنظری انجام دهد. 
از قول کریمی نوشته شده که او حتی پیشنهاد حضور درپرسپولیس برای ۶ ماه را نپذیرفته است، درحالی که این خبر صحت ندارد و تمام صحبتی که این گزینه با رابطان انجام داده این بوده که بعد از پایان فصل جاری اگر تمایلی به حضور او در پرسپولیس بود گفتمان شود. کریمی این روزها مشغول تمرینات روزانه شخصی است و ترجیح می‌دهد در ویلای خود دور از هیاهو به امور اقتصادی مربوط به خودش بپردازد و از این حواشی دوری کند اما به جهت آنکه او همیشه یک مورد به خصوص درباشگاه پرسپولیس محسوب می‌شده، حضورش به عنوان سرمربی در این باشگاه بالقوه جدی گرفته می‌شود. 
هرچند که کریمی ترجیح می‌دهد عمیقاً دراین خصوص محتاط عمل کند ورفتاری انجام ندهد که اولاً او را درمقابل مربیان کنونی پرسپولیس قرار دهد و درثانی موجب ایجاد حواشی درباشگاه محبوبش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.