ذبیح‌الله خدائیان در پیامی درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضائیه در پی درگذشت نادر طالب‌زاده

به گزارش قدس آنلاین، ذبیح‌الله خدائیان در پیامی درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی نادر طالب‌زاده را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است.

باسمه تعالی
انالله و انا الیه ر اجعون

درگذشت هنرمند انقلابی و چهره برجسته جهاد تبیین و آگاهی بخشی جناب آقای نادر طالب‌زاده موجب تاثر و تاسف شد.

ایشان از چهره‌های فرهیخته و از سرداران جبهه جنگ نرم و دفاع از انقلاب اسلامی و از پیشگامان عرصه هنر متعهد و نیز از پیشکسوتان فعال و خوش ذوق ساحت فرهنگ انقلابی بود که عمیقا به اندیشه‌ها و آرمان‌های فکری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( دام ظله العالی ) متعهد بودند.

او با تلاشی خستگی‌ناپذیر حتی در اوج دوران سخت بیماری نیز از این جهاد فی سبیل‌الله دست نکشید.

حضور همزمان وی درعرصه‌های مختلف فرهنگ و رسانه از جمله مستند سازی، فیلم سازی، راه‌اندازی جشنواره‌های ضد استکباری و نیز پرورش استعدادهای درخشان مبتنی بر پایه‌های فکری انقلاب اسلامی، از ایشان شخصیتی کم نظیر در جامعه فرهنگی ما ساخته بود.

همین مبارزات ضد استکباری و ضد صهیونیستی وی منجر به قرار گرفتن او در لیست تحریم‌های استکبار جهانی شد که این نیز برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار زندگی آن فقید سعیدبه حساب می‌آید.

اینجانب فقدان این عزیز را به جامعه فرهنگی و هنری کشور و بخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از حضرت باری تعالی برای آن مرحوم غفران واسعه الهی ‌برای بازماندگان صبر وشکیبایی مسالت دارم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.