۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 796963

تجهیزات ویدئو کنفرانس عبارت است از تجهیزات سخت افزاری برقراری ارتباط صوتی و تصویری آنلاین و از راه دور.

بررسی قیمت تجهیزات ویدئو کنفرانس

اگر بخواهیم به صورت حضوری جلسات خود را برقرار کنیم، نکات بسیاری هستند که باید آنها را در نظر گرفت همانند (زمان – شیوع بیماری – هزینه و ...) . بعنوان مثال هزینه برگزاری  جلسه کنفرانس  و مدتی را که برای رفت و آمد به محل جلسه وقت گذاشت را باید در نظر گرفت. با خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس می توان کار ها را بسیار کمتر کرد و هزینه ها را کاهش داد. مجموعه صدرا ایرانیان یک مرجع اصلی فروش و قیمت ویدئو کنفرانس در ایران است.

در صورت نیاز به تجهیز سالن کنفرانس ، صدرا ایرانیان تیمی هستند که می توانید با آنها تماس بگیرید. ما یک تیم طراحی حرفه ای هستیم و در طیف وسیعی موضوعات تجهیز اتاق  ویدئو کنفرانس تخصص داریم. ایده های طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس ما کارآمد و خلاقانه طراحی شده اند تا از موفقیت سازمان شما دفاع کند. یک اتاق کنفرانس می تواند تأثیر جدی بر روی مشتری شما بگذارد ، یا می تواند به آنها در رسیدن به ایده های تازه و خلاقانه کمک کند . سالن کنفرانس مدرن به عنوان بخشی اساسی از محل کار امروزه در نظر گرفته می شود ، اتاق  کنفرانس یکی از مؤلفه های اصلی محیط دفتر است. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴۴۴۴  و ۰۲۱۹۱۰۱۵۵۵۶ تماس حاصل کنید .

قیمت ویدئو کنفرانس به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت  تجهیزات ویدئو کنفرانس به عوامل مختلفی از جمله ابعاد سالن  ، تعداد نفرات و تجهیزات جانبی از قبیل  ، ویدئو پروژکتور، سیستم کنفرانس صوتی سالن و…. بستگی دارد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از سازمان ها و شرکت های خصوصی به دنبال فناوری های روز دنیا جهت کاهش هزینه های سازمان خود هستند. در این بین فناوری ویدئو کنفرانس که باعث حذف فواصل فیزیکی افراد گشته و با یک ارتباط تصویری دو طرفه باعث حذف سفرهای غیر ضروری هم گردیده است. فناوری ویدئو کنفرانس امروز توانسته با بالاترین کیفیت تصویری (Full HD ,Ultra HD) تصاویر افراد و محتوای جلسه شان را با کمترین پهنای باند منتقل نماید.

وب کنفرانس

وب کنفرانس یا همان کنفرانس تحت وب، امکانی جهت گرد هم آیی افراد و برگزاری نشست و کنفرانس تحت وب میباشد. با استفاده از این امکان، میتوان بدون درنظر گرفتن محدودیت فاصله ها، با کمترین امکانات و تجهیزات افراد را گرد هم آورد و به انتقال دانش و تجربیات پرداخت و به هم افزایی و بهتر نمودن امور کمک کرد.

در سیستم وب کنفرانس نیز افراد حاضر در یک نشست آنلاین با دو سطح دسترسی "برگزار کننده" و "مشارکت کننده" در نشست تحت وب شرکت مینمایند و کنترل و اداره ابزار ها و وقایع کنفرانس توسط "برگزار کننده" مدیریت میشود. با خرید اشتراک وب کنفرانس، شما قادر خواهید بود با ارسال لینک مربوط به کنفرانس، افراد را به نشست خود دعوت نمایید.

معرفی تجهیزات کنفرانسی لاجیتک

دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک گروپ (Group). این محصول امکان PTZ دارد و علاوه بر زوم کردن،به طرفین،بالا و پایین می چرخد. این دوربین برای کنفرانس، کلاس های آموزشی، و سایر جلسات حرفه ایی مناسب است.قسمت های مجزای این دوربین، میکروفن، هاب، کنترل است.میکروفن موجود در این مجموعه برای دریافت صدای ۱۴ نفر همزمان طراحی شده است و همچنین امکان اینکه تا فاصله ۶ متری صدای اشخاص را با کیفیت بالا انتقال دهد.این محصول از طریق کابل USB به کامپیوتر شما متصل می شود و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود و نیازی به نرم افزار یا درایور خاصی ندارد.کیفیت فیلم برداری این دوربین Full HD است و سرعت ۳۰ فریم برثانیه انجام می شود.لنز با کیفیت از شرکت زایس (Zeiss) آلمان میدان دید ۹۰ درجه ایی را به دوربین می دهد. همچنین دوربین این محصول بر روی پایه خود تا ۲۶۰ درجه به سمت راست و چپ می چرخد و ۱۳۰ درجه نیز به بالا حرکت می کند کلیه حرکات و چرخش های این دوربین توسط موتور الکتریکی قوی که توسط لاجیتک طراحی شده است انجام می شود و با کنترل از راه دور هم می توانید به موقعیت دلخواه خود برسید.چرخیدن Group بدون هیچ گونه صدا و لرزش انجام می شود همچنین امکان فوکوس اتوماتیک را می توانید با زوم ۱۰ برابر و بدون افت کیفیت به سوژه خود داشته باشید.این محصول شرکت لاجیتک سازگار با تمام سیستم عامل ها بوده است. زوم خودکار از ویژگی مهم دوربین ویدئو کنفرانس لاجیتک است که با استفاده از آن می توانید، پنج نقطه مورد نظر را انتخاب و از طریق تنظیم آن نقاط در دوربین به صورت خودکار زوم انجام شود.

پایگاه تحلیل گران فناوری های نوین صـدرا ایرانیان درسال  ۱۳۷۸ به منـظور فـعالیت درحـوزه آی تی تاسیس گردید . این شرکـت درحوزه واردات ، اجـرای پـروژه ، پـشتـیبانی محصـولات خاص آی تـی صوت وتـصویر تخصصی و همچنین تکنولوژی های نوین فـعالیت می نماید. شرکت صدرا  ایرانیان با انجام تعداد زیادی پروژه درزمینه ویدئوکنفرانس ، تجهیزات اتـاق های کنفرانس ، سـالن های  همـایش و همچنین استـودیوهای صـدا و تصویر ، یکی ازفعـال ترین شرکت های کـشوردر زمینه های یادشده می باشد. همچنین ایـن شرکت با اتـکا به کـارشناسان  متـخصص و  ۲۲ سـال  سـابقه همواره سـعی دربـروزآوری  فـناوری های  ارائـه شده داشته و ارائـه بهترین کـالا ها را همـواره سرلـوحه کـارخود قـرار داده است .شماره تماس : ۰۵۱۳۷۰۲۴۴۴۴ -۰۲۱۹۱۰۱۵۵۵۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.