مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با وجود افزایش قیمت نان صنعتی، توزیع سهمیه آرد نانوایان این استان طبق روال و بدون هیچ کمبود و کاهش سهمیه ای در حال انجام است.

توزیع سهمیه آرد نانوایان خراسان رضوی طبق روال در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین، در پی افزایش قیمت آرد نان صنعتی و اقلامی مانند ماکارونی طی چند روز گذشته و نیز نگرانیهای مردم در خصوص افزایش قیمت نان سنتی شاهد شلوغی نانوایی‌های سنتی و البته عدم عرضه نان در شمار اندکی از نانواییها به دلیل عدم ثبت نام برای دریافت سهمیه آرد هستیم که خود عاملی برای داغ شدن بازار شایعات در این زمینه شده است.

حمیدرضا نوری  افزود: همچون گذشته توزیع و تحویل سهمیه آرد نانوایان سنتی و همچنین ذخیره‌سازی گندم و آرد در حال انجام است.

وی اضافه کرد: خرید آرد توسط نانوایی‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود و در صورت عدم اقدام برای دریافت سهمیه به طور قطع نانوایی آرد نخواهد داشت که این امر ارتباطی به موجودی آرد و یا روند توزیع ندارد.

مدیرکل غله خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های نظارتی بر روند عملکرد نانوایی‌ها نظارت دارند و مردم می‌توانند گزارش تخلف احتمالی در این زمینه را به سازمان جهاد کشاورزی اعلام کنند.

نوری تاکید کرد: به هیچ وجه افزایش قیمت و یا تغییری در میزان تولید نان مردم نداریم و از این بابت جای نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: هرگونه گران‌فروشی خودسرانه نان سنتی با برخورد قاطع دستگاههای نظارتی مواجه خواهد شد.

مدیرکل غله خراسان رضوی گفت: شلوغی برخی واحدهای نانوایی هم به دلیل چند روز تعطیلی و اتمام موجودی نان مردم در خانه‌ها پس از بازگشت از سفر بوده است بنابراین هیچ تغییری در میزان پخت و عرضه نان در استان و مشهد نداریم.

نوری افزود: هم اکنون خرید گندم انبار شده سال گذشته از کشاورزان همچنان در حال انجام است و تا کنون ۶ هزار و ۶۱۰ تن گندم خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی ادامه داد: خرید تضمینی گندم از چند روز آینده در استان خراسان رضوی کلید خواهد خود و در این بخش نیز طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.