وزیر کشور بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و اقناع جامعه برای اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید کرد و گفت: عدالت از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است.

وزیر کشور بر لزوم اقناع جامعه برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست تشریح ابعاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که با حضور اعضای هیات دولت، استانداران سراسر کشور و اعضای شورای معاونان دستگاه های اجرایی  در وزارت کشور برگزار شد،  بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و اقناع جامعه برای اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تاکید کرد و گفت: عدالت از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است.  

وحیدی افزود: باید شفاف و صادقانه با مردم صحبت کنیم و دولت سیزدهم با پشتوانه مردمی و سرمایه اجتماعی که دارد نباید اجرای این طرح مهم را به تاخیر بیندازد، ممکن است که این دولت هم بتواند با محافظه کاری از کنار این موضوع مهم عبور کند اما با بی توجهی به این موضوع، اقتصاد کشور هیچ گاه اصلاح نمی شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم صادقانه و دغدغه مندانه نسبت به اقتصاد کشور و معیشت مردم با شجاعت وارد صحنه شده است، تصریح کرد: باید ابعاد و جوانب مختلف این طرح را بشناسیم و مردم را نسبت به آن آگاه کنیم تا مردم طعم شیرین این اصلاح را احساس کنند.  

وی افزود: البته دشمن تمایل ندارد که اقتصاد کشور ما روی ریل صحیح قرار گیرد چرا که می داند اگر این اتفاق محقق شود، دیگر چیزی جلوی پیشرفت ایران را نخواهد گرفت زیرا ایران از منابع طبیعی، نیروی انسانی و اراده و همت کافی برای توسعه و پیشرفت برخوردار است و اگر اقتصاد آن روی ریل صحیح قرار گیرد شاهد جهش های بزرگی خواهیم بود.

وزیر کشور ادامه داد: دشمنان ملت ایران در بخش دفاعی و نظامی، مسائل بین المللی و موضوعات امنیتی و فرهنگی نتوانستند از پیشرفت جمهوری اسلامی جلوگیری کنند به همین دلیل می خواهند که ما را در گردنه مشکلات اقتصادی متوقف نگه دارند.  

وی استانداران سراسر کشور را مجریان اصلی اجرای این طرح در اقصی نقاط کشور توصیف کرد و از آنان خواست که با قدرت در صحنه حضور داشته باشند و نسبت به اجرای صحیح این برنامه انجام وظیفه کنند.  

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.