نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: پس از پیگیری‌های مستمر، در اردیبهشت ماه حق مناطق جنگی برای ۶ استان کشور ابلاغ خواهد شد و مطالبه چندین ساله مردم استان‌های مرزی محقق خواهد شد.

حق مناطق جنگی استان‌های مرزی به زودی ابلاغ می شود

به گزارش قدس انلاین، علی اکبر بسطامی در سفر یک روزه به روستاهای شله‌کش و طاق گاورین از توابع شهرستان چرداول، ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، به پیگیری آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در این دو روستا پرداخت.

بسطامی گفت: یکی از اصلی ترین مطالبات مردم شله کش، جاده اصلی روستا می‌باشد که با اجرای این پروژه، فاصله مسیر جاده حمیل به کرمانشاه ۶۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند و هم چنین در بودجه ۱۴۰۰، ده میلیارد برای آن اختصاص پیدا کرد و امسال هم با توجه به پیشرفت فیزیکی، مبلغی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری حق مناطق جنگی استان‌های مرزی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیگیری‌های مستمر، در اردیبهشت ماه حق مناطق جنگی برای ۶ استان کشور ابلاغ خواهد شد و مطالبه چندین ساله مردم استان‌های مرزی محقق خواهد شد.

در این بازدید مقرر شد مدیران کل آبفا، آب منطقه‌ای، امور عشایری، جهاد، زیرساخت و ارتباطات جهت پیگیری مشکلات روستاها طی روزهای آتی در این روستاها حضور یابند.

ادامه طرح هادی در روستای طاق گاورین و شله کش، زمین ورزشی روستای طاق گاورین، حق مناطق جنگی، کانال آب کشاورزی و راه‌های مواصلاتی از مهم‌ترین مطالبات و درخواست‌های مردم از نماینده بود./

انتهای پیام

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.