سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و هیچ بازیکنی حق ندارد از فردا به برد مقابل شهر خودرو فکر کند.

مجیدی: بازی مان مقابل شهرخودرو مُدل استقلالی بود/هیچ بازیکنی حق ندارد فردا به این برد فکر کند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرخودرو در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری برای ما بود. واقعیت این است که شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش در طول ۹۰ دقیقه با نظم بازی کرد و کار را برای ما سخت کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه ۹۰ در استقلال ادامه داشته باشد. از شاگردانم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: آنها می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند، اما فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکز خود روی تمرین بگذارند و به بازی بعدی مقابل فولاد فکر کنند. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و ۴ بازی باقی مانده است و ما در بازی با فولاد همانطور بازی خواهیم کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بودیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. از تماشاگران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و از شاگردانم ممنون هستم که تا دقیقه ۹۰ دست از تلاش برنداشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: چه زمانی که برنده بودیم و البته در این فصل هنوز باختی نداشتیم حرف من با بازیکنان این بوده که مدل استقلال بازی کنند.این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه ۹۰ می‌نشینند و منتظر پیروزی تیم‌شان هستند. سهم عمده را در این موفقیت شاگردانم دارند.

مجیدی درخصوص وقت‌کشی حریفان و برنامه‌هایش برای جلوگیری از عصبی شدن بازیکنان و تمرکز روی بازی، گفت: طبیعی است. شما نکات منفی تیم شهرخودرو را می‌بینید و من نکات مثبت این تیم را هم می‌بینم. آنها در فاز دفاعی بسیار عالی و با نظم بودند. آنها یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بودند که مقابل آنها بازی کردیم. این پیشرفت هم به دلیل حضور سیدعباسی است که با این تیم بسیار خوب کار کرده است. آنها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برایشان خوب بود. روند بازی طبیعی بود، اما شاگردانم تا دقیقه ۹۰ تلاش کردند و توانستند به پیروزی برسند.

وی در واکنش به خبرنگاری که گفت استقلال بسیار خوب بازی می‌کند، صاحب توپ هم هست، اما پاس‌ بازیکنان این تیم در محوطه جریمه چندان دقیق نیست و این اتفاق تماشاگران را آزار می‌دهد که تا دقیقه ۹۰ منتظر باشند تا استقلال روی ارسال‌ها و توپ‌های بلند به گل برسد. انتظار از استقلالِ فرهاد مجیدی پاس‌های تک ضرب و پاس‌های کوتاه است؛ خودتان در این خصوص صحبت می‌کنید، گفت: من با حرف‌تان اصلاً موافق نیستم. سوال بعدی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که بعد از بازی سپاهان در مورد پرونده باگناما حواشی مطرح شد تا بازی امروز؛ چه صحبتی با بازیکنان کردید که دور از این حواشی باشند؟ گفت: همان‌هایی که در رختکن گفتم. فقط امشب وقت شادی داریم و از فردا تمرکز روی تمرین است و کسی نباید درمورد بازی شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف‌مان را به بازیکنان نشان دهیم ونقاط قوت را هم بررسی کنیم، اما کسی حق ندارد از فردا به این بازی فکر کند. بازیکنان باید برای بازی با فولاد تمرکز کنند، چون هر ۴ بازی آینده ما سخت است. 

مجیدی درمورد اینکه قهرمانی استقلال با کسب دو پیروزی دیگر قطعی خواهد شد و آیا استراتژی این تیم تمام کردن زودتر کار است یا در بازی سختی مثل فولاد برای کسب تساوی وارد میدان خواهند شد، تصریح کرد: از ابتدا طرز تفکر من و کادر فنی این بود که بازی به بازی پیش برویم. فعلاً تمام تمرکز ما برای بازی با فولاد است و کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.