منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، ۲۵۰ سازمان و تشکل حقوق بشری با انتشار بیانیه‌‎ای مشترک، خواستار مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل ترور خبرنگار شبکه الجزیره قطر شدند.

۲۵۰ سازمان حقوق بشری خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش قدس آنلاین، منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، ۲۵۰ سازمان و تشکل حقوق بشری با انتشار بیانیه‌‎ای مشترک، خواستار مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل ترور خبرنگار شبکه الجزیره قطر شدند.

در بیانیه این سازمان‌ها و تشکل‌های حقوق بشری با شدیدترین لحن جنایت ترور «شیرین ابو عاقله» خبرنگار شبه الجزیره قطر توسط رژیم صهیونیستی محکوم شده است.

امضا کنندگان این بیانیه تأکید کردند که جنایت رژیم اشغالگری که شیرین ابوعاقله خبرنگار را هدف قرار داد، یک اقدام عمدی، طراحی شده و یک ترور تمام عیار است.

این بیانیه افزوده است: شهید شیرین ابوعاقله قربانی مستقیم تروریسم دولتی سازمان یافته است که با ذهنیت باندهای جنایتکار رفتار می‌کند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است که این جنایت در نتیجه تحریک سیستماتیک روزنامه نگاران فلسطینی توسط رژیم اشغالگر به دلیل نقش حرفه‌ای آنها در افشای حقیقت و افشای جنایات آنها و نیز سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین و استانداردهای دوگانه آنها به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست بامداد چهارشنبه شیرین ابوعاقله را هنگام پوشش درگیری صهیونیست‌ها با فلسطینی‌ها در نزدیک اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به قتل رساندند که با موج محکومیت‌های جهانی روبرو شد.

پیکر خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست جان باخت، روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مقامات فلسطین در کرانه باختری رود اردن تشییع شد.

قرار است امروز(جمعه) مراسم تدفین ابوعقاله با حضور مردم فلسطین برگزار شود و از این روی نیروهای رژیم صهیونیستی در آماده باش قرار دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.