۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۰
کد خبر: 798604

بازیکن سابق تیم ملی، بازی استقلال و فولاد را یکی از بازی‌های جذاب این فصل می‌داند.

مبعلی: بازی استقلال و فولاد فینال لیگ است

به گزارش قدس آنلاین، مبعلی درباره تقابل استقلال و فولاد در بازی امروز گفت: «جایگاه دو تیم در جدول نشان می‌دهد یکی از تقابل‌های جذاب میان استقلال و فولاد برگزار خواهد شد. استقلال برای تثبیت صدرنشینی خود نیازمند امتیاز از فولاد است و فولاد هم به دنبال اثبات بیشتر شایستگی‌های خود است. دو تیم فوتبال جذابی را به نمایش خواهند گذاشت. استقلال در صدر جدول است و فولاد نیز به‌تازگی از لیگ قهرمانان آسیا بازگشته و تیم بسیار استخوان‌داری محسوب می‌شود. امیدوارم جدا از حواشی احتمالی این بازی، یکی از بازی‌های جذاب لیگ را به عنوان فینال برگزار کنند».

وی درباره اینکه این دو تیم ازجمله بهترین تیم‌های دفاعی لیگ برتر محسوب می‌شوند، توضیح داد: «بی‌تردید تیمی که از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد در پایان فصل می‌تواند به کسب یک جایگاه خوب مطمئن باشد. استقلال و فولاد جزو بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند و توانستند استحکام قابل‌توجهی به خط دفاع خود بدهند. اما درهرحال دو تیم از خط حمله خوبی هم سود می‌برند و تحلیل من این است که بازی دو تیم قطعاً گل خواهد داشت».

این بازیکن درباره اینکه شانس کدام تیم برای پیروزی در این بازی مهیج بیشتر است، گفت:«به نظر من شانس دو تیم یکسان است و هر تیمی که بتواند از تک موقعیت‌ها نهایت بهره را ببرد در این بازی به پیروزی خواهد رسید. البته باید درصد قابل‌توجهی از احتمالات را به تساوی دو تیم اختصاص داد. جایگاه دو تیم به گونه‌ای است که احتمال دارد این بازی در نهایت مساوی شود اما اگر استقلال بتواند فولاد را شکست دهد برای رسیدن به جام قهرمانی مسیرش بیش از هر زمان دیگری هموار می‌شود. البته استقلال بازی سختی مقابل فولاد خواهد داشت».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.