مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد به فوریت و بدون اغماض انجام می‌شود.

برخورد با نانوایی‌های متخلف در مشهد به فوریت انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ناصر شعربافیان  افزود:طی هفته سوم اردیبهشت ماه کنونی با انجام  ۸۲۳ بازرسی از نانواییهای مشهد تعداد ۵۷ پرونده تخلف 

به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: رسیدگی به تخلفات واحدهای نانوایی از حالت معمول خارج شده است و با هدف تامین نیاز مردم، شناسایی و برخورد با متخلفان در این حوزه با جدیت به صورت اخطار و سپس مهر و موم خواهد بود ضمن این که با هدف جلوگیری از ایجاد نشدن خلاء در ارائه خدمت، سهمیه آرد نانوایی های متخلف به نزدیک‌ترین نانوایی محل یا منطقه داده می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  گفت: در محل نانوایی متخلف یک واحد نانوایی سیار هم مستقر و به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

شعربافیان افزود: علاوه بر ۳۰۰ واحد نانوایی که قرار است از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در سطح مشهد فعالیت و نان، پخت و  عرضه کنند، تعداد ۹۴ واحد نانوایی اطراف حرم مطهر براساس فروش از طریق دستگاه پوز رصد می شوند و در صورت احراز شرایط سهمیه آرد اضافه دریافت می‌کنند و سهمیه آرد آنها هر ۱۰ روز یک بار تحویل خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۲ هزار واحد نانوایی در شهرستان مشهد فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.