۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 798991

سازمان لیگ اعلام کرد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مسابقات فوتبال لیگ‌های کشوری بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

 تمام مسابقات فوتبال بدون تماشاگر شد!

به گزارش قدس آنلاین، در شرایطی که تنها سه هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌مانده و تکلیف تیم قهرمان نیز با نتایج شب گذشته مشخص شده، سازمان لیگ دستور به انجام ادامه بازی‌های لیگ برتر و همچنین لیگ‌های کشوری در سطوح پایین‌تر بدون حضور تماشاگران داد.

سازمان لیگ در نامه به تمام هیئت فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ‌های یک تا سوم کشوری عنوان کرده به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در ورزشگاه‌ها طی هفته‌های اخیر و همچنین عدم اتصال به سامانه ایران من(برای تشخیص زدن دو دُز واکسن کرونا)، بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ در شرایطی چنین تصمیمی گرفته که در چهار روز از پنج روز اخیر، تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا تک‌رقمی بوده و آمار مبتلایان و جان‌باختگان کووید۱۹ در ایران به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

در نامه ارسالی سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های فعال در لیگ‌های کشوری تاکید شده که وزارت کشور چنین ابلاغی داشته و در همین راستا، باید ادامه بازی‌ها ازجمله سه هفته پایانی لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

این اتفاق در حالی افتاده که تماشاگران استقلال منتظر بودند در دیدار هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و جشن قهرمانی بگیرند و همچنین مراسم اهدای مدال و جام در هفته آخر را در همین استادیوم داشته باشند، اما با نامه و ابلاغ امروز سازمان لیگ، بعید است شرایط حضور هواداران قهرمان لیگ در ورزشگاه فراهم شود.

سازمان لیگ برگزاری بازی‌ها را منوط به اتصال سیستم‌های بلیت‌فروشی الکترونیکی به سامانه «ایران من» عنوان کرده و در حالی‌که گفته می‌شد ورزشگاه آزادی به این سامانه متصل است، اما در نامه ارسالی امروز به باشگاه‌ها و هیئت فوتبال استان‌ها، استثنایی در این مورد عنوان نشده تا مشخص شود بازی‌ها بدون تماشاگر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.