بازار خودرو چند روزی است که روند با ثباتی را تجربه می کند. بازاری که از ابتدای سال شروع به افزایش های نجومی کرده بود و تا همین چند روز گذشته هم با روندی افزایشی پیش می رفت پس از انتشار خبر قطعی آزادسازی واردات خودرو، سیر نزولی در پیش گرفت.

بازار بی رمق خودرو / مقاومت در برابر کاهش قیمت

به گزارش قدس آنلاین، بازار خودرو چند روزی است که روند با ثباتی را تجربه می کند. بازاری که از ابتدای سال شروع به افزایش های نجومی کرده بود و تا همین چند روز گذشته هم با روندی افزایشی پیش می رفت پس از انتشار خبر قطعی آزادسازی واردات خودرو، سیر نزولی در پیش گرفت؛ اما پس از چندپله کاهش جزئی که به هیچ عنوان نتوانست افزایش های نجومی ابتدای سال را جبران کند و با ادامه روند با ثبات خود نشان داد که مقابل کاهش قیمت ها مقاومت می کند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو پس از چند پله کاهش، چند روزی است بدون تغییر مانده و به نظر می رسد بنا دارد روند با ثبات قیمتی خود را ادامه دهد. این خودرو امروز هم بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان معامله می شود. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ هم بدون تغییر بر روی قیمت ۳۵۰ میلیون تومانی ماند.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما هم بدون تغییر، ۴۰۷ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که امروز را همانند دیروز بدون تغییر سپری کرد و ۵۸۵ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱، با وجود افزایش دیروز، امروز بدون تغییر ماند و ۳۹۹ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ امروز هم بدون تغییر قیمت، ۲۸۷ میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز همچنان بدون تغییر قیمت ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم تغییری در قیمت خود نداشت و همچنان ۳۱۲ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر قیمت، ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و همچنان روند با ثبات قیمت خود را ادامه می دهد. قیمت سورن پلاس هم بدون تغییر بود و  به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ که دیروز با جهشی ۵ میلیونی مجددا وارد کانال ۴۰۰ میلیونی شده بود، امروز بدون تغییر قیمت همان ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد؛ اما در نسخه توربو اتوماتیک با ۲ میلیون تومان کاهش، ۵۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای برخلاف دیروز تغییری نداشت با جهش ۳ میلیون تومانی دیروز و ثبات امروز قیمت خود را بر روی ۳۲۳ میلیون تومان نگه داشت.

پراید ۱۱۱ که روند کاهشی قیمت خود را متوقف کرده است امروز هم بدون کاهش ۲۰۳ میلیون تومان قیمت خورد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر۱۸۲ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم شاهد تغییر قیمت نبود و ۲۲۴  میلیون تومان معامله شد.

قیمت سایناEX دنده ای هم بدون تغییر ۲۲۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر قیمت، ۲۰۵ میلیونی ماند. قیمت نسخه صندوقدار هم با ثبات بود و ۱۹۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار هم بدون تغییر قیمت ۳۹۵ میلیون تومانی ماند.

منبع: اقتصادآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.