یک خبرنگار عراقی درخواست کرد تماشاگرانی که برای بازی تیم امید این کشور برابر ایران به ورزشگاه می‌روند، شعار سیاسی ندهند.

درخواست خبرنگار عراقی از تماشاگران: مقابل ایران شعار سیاسی ندهید

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال امید ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید عراق می‌رود.

«حمزه ضیا» یکی از خبرنگاران عراقی در آستانه این مسابقه از هواداران فوتبال این کشور خواست که در دیدار برابر ایران در ورزشگاه، از سر دادن شعارهای سیاسی و غیر ورزشی دوری کنند.

این خبرنگار با انتشار پیامی تاکید کرد که سر دادن شعارهای سیاسی باعث محرومیت عراق از بازی‌های خانگی توسط فیفا می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دنبال یک روزنه و بهانه است.

 در سال ۱۳۹۸ بود که تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کربلا به مصاف تیم الزورا عراق رفت اما با شعار تماشاگران عراقی و ورود آنها به زمین، این مسابقه به جنجال و درگیری شدید کشیده شد.

عراق در سال‌های گذشته به دلایل امنیتی از سوی فیفا مجوز میزبانی بازی‌های بین المللی را نداشت و رسانه‌های این کشور نگران هستند شعارهای سیاسی در بازی با تیم امید ایران منجر به سخت گیری های فیفا و جریمه‌های بین المللی بشود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.