ولی‌الله کلامی زنجانی و مرتضی طاهری دو مداح پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت(ع) هم با انتشار پیامی در فضای مجازی کودکان و نوجوانان را به شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

دعوت کلامی زنجانی و مرتضی طاهری به شرکت در اجتماع «سلام فرمانده»

به گزارش قدس آنلاین، فردا پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۷ اجتماع سلام فرمانده با حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی و دهه هشتادی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. پیش از این محمود کریمی، مهدی سلحشور، سید رضا نریمانی، مهدی رسولی، حسین طاهری، مهدی مختاری، نریمان پناهی، ابوذر بیوکافی و مجتبی رمضانی از کودکان و خانواده‌هایشان برای شرکت در این اجتماع دعوت کرده بودند.

علمدار حماسه این روزهای ایران، دهه نودی‌ها هستند

ولی‌الله کلامی زنجانی و مرتضی طاهری دو مداح پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت(ع) هم با انتشار پیامی در فضای مجازی کودکان و نوجوانان را به شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر و مداح اهل بیت(ع) در پیامی نوشت: «این روزها ایران عطر و بوی حماسه گرفته است. حماسه‌ای که علمدار آن دهه‌نودی‌ها هستند. نسلی که با همه نقشه‌های شوم خناسان و عفریته‌های فرهنگی، به مدد الهی و دعای امام حی و حاضر(عج) زمینه ساز ظهور خواهند بود.

طنین نوای سلام فرمانده (در ایام شهادت امام صادق علیه السلام) پرچم رفیع لشکر لبیک‌گویان به منجی عالم بشریت است؛
امید که نام ما نیز در جمع این منتظران نگاشته شود.

وعده ما: پنج شنبه ساعت ۱۷
ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی»

«سلام فرمانده» جهانی شد

مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) هم با انتشار ویدئویی اعلام داشت: «گاهی آثاری در فضای مجازی منتشر می‌شود، بازخورد هم دارد اما جهانی نمی‌شود اما گاهی برخی آثار دارای عنایت و توجه هستند که نمونه‌اش اثر «سلام فرمانده» است که دو جوان یکی شعر گفت و دیگری خواند و توانستند دهه نودی‌ها را پای کار بیاورند. این کار جهانی شد و دیدیم در آفریقا مشابه آن را خواندند که نشان دهنده عنایت پشت آن است.

در اجتماعات این مراسم حضور پیدا کنید و روز پنجشنبه هم در ورزشگاه حاضر شوید. این روز شب شهادت امام صادق(ع) است اما این سرود خطاب به امام زمان(عج) است، بنابراین منعی ندارد.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.