آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه گفت: از افتخارات ما است که در این کتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) در دیدار با مدیر شبکه نسیم مطرح کرد: مکتب اهل بیت برای خنده و تفریح هم راهکار دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (گفت) گفت: مکتب اهل بیت (ع) بسیار غنی است و از افتخارات ما است که در این مکتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

به گفته تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، مکتب اهل بیت (ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد و هدف از راه اندازی شبکه نسیم این بود که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد.

 او می گوید در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی‌توان از هر وسیله‌ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد.

مدیر شبکه نسیم بیان کرد: ما نیز در شبکه نسیم معتقدیم که سرگرمی باید محتوای مناسب و متناسب داشته باشد. در دوره تحول سازمان، حفظ مخاطبان و تولید برنامه بر اساس سلیقه طیف مخاطب هدف این شبکه در کنار ارتقای محتوایی است که قطعا مورد توجه ما است.

به گفته وی ما به دنبال این هستیم که مؤلفه‌های انقلاب اسلامی را در قالب‌های متفاوت به مردم عرضه کنیم و در همین راستا در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه خندوانه با حضور دختران برگزار می‌شود و ارزشمند بودن دختران در جامعه و نقش موثر آنان بازنمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.