در شرایطی که باشگاه پرسپولیس از ماه قبل اقدامات لازم را برای جذب دروازه‌بان تیم ملی انجام داده، اما حضور او در پرسپولیس با ابهاماتی مواجه شده است.

شرط عجیب بیرانوند، نیازمند را پرسپولیسی می‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که نامش در نقل و انتقالات برای حضور در پرسپولیس قطعی شد.

این بازیکن دو فصل کابوس وار را در فوتبال اروپا پشت سر گذاشت و همین موضوع موجب شد تا هم در رسانه‌های بلژیکی و هم پرتغالی با انتقاداتی مواجه شود.

بیرانوند در پی این اتفاقات جایگاهش را در تیم ملی هم از دست داد. به همین خاطر او در سال منتهی به جام جهانی قصد دارد فوتبال اروپا را به مقصد ایران ترک کند تا بتواند بار دیگر جایگاهش را در تیم ملی پس بگیرد.

این دروازه بان در ابتدا توافقاتی را با مسوولان باشگاه انجام داد تا خیلی زود خیال پرسپولیسی‌ها بابت خط دروازه راحت شود اما حالا حضور او در جمع سرخپوشان با ابهاماتی مواجه شده است.

شرط عجیب بیرانوند، نیازمند را به پرسپولیس می‌کند؟

ظاهرا ابتدا خود بیرانوند وقتی پیشنهادات تیم‌های دیگر را دریافت کرد، هم خواستار اضافه شدن بندهای دیگری در قراردادش شد و پرسپولیس هم بندهایی را به قرارداد او اضافه کرد که حالا عقد قرارداد در این مقطع را با ابهاماتی مواجه کرده است. بند فسخ قرارداد از سوی بیرانوند پرسپولیسی ها را در جذب او مردد کرده است تا جایی که آنها مذاکرات خود را با نیازمند آغاز کردند. گفته می‌شود نیازمند هم علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد.

در صورتی که بیرانوند و نیازمند نتوانند راهی پرسپولیس شوند مدیران باشگاه مذاکرات خود را با علیرضا حقیقی آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.