علیرضا بیرانوند یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس است که بلافاصله پس از جدایی از بواویشتا برای حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرد و با باشگاه وارد مذاکره شد.

امضای قرارداد مخفی بیرانوند با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همان ابتدا در نظر داشت تا او را به صورت قطعی به خدمت بگیرد و به همین خاطر پروسه کسب رضایت‌نامه از تیم بلژیکی کمی طولانی شد.با این حال او از طریق وکیلش با محمد محمدی و درویش مدیران باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و توافق نهایی را برای عقد قرارداد سه ساله انجام داده است و به زودی این اتفاق نهایی می‌شود.
علیرضا بیرانوند که فصل خوبی را در باشگاه بوایشتا پرتغال سپری نکرد، بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه پرتغالی باید به بلژیک برمی‌گشت. او که با آنتورپ بلژیک قرارداد داشت، موفق شد رضایت‌نامه خود را از این باشگاه بگیرد تا بدون دردسر تیم آینده خود را انتخاب کند. بیرانوند که پس از چند بازی نیمکت‌نشینی دوباره دروازه‌بان اصلی تیم ملی شده و رقیب سرسختی مثل امیر عابدزاده را در کنار خود برای حضور در ترکیب اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند، قصد بازگشت به فوتبال ایران و بازی کردن در پرسپولیس در سال جام جهانی را داشت تا بتواند بدون دردسر حضور ثابت در دومین جام جهانی را تجربه کند. او با بازگشت به ایران اختلافاتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس پیدا کرد و همین اختلافات سبب شد تا امروز قرارداد او با سرخپوشان به امضا نرسد.
علیرضا بیرانوند و وکیل او دیروز در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و بعد از جلسه با مسئولان این باشگاه، اختلافاتی که وجود داشت حل شد و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، قراردادی سه ساله با پرسپولیس امضا کرد. قراردادی که فعلاً به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان، مخفی می‌ماند تا بعد از باز شدن پنجره این تیم رسماً اعلام شود. بیرانوند در حالی به پرسپولیس بازگشت که قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرکاپ و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را همراه با این تیم تجربه کرده و امیدوار است روزهای خوش گذشته دوباره برای او تکرار شوند.
این در حالی است که گفته می شد اگر پرسپولیس با بیرانوند توافق نمی‌کرد به سراغ گزینه هایی چون نیازمند و حقیقی می رفت و این نشان می‌دهد آن‌ها به شدت دنبال دروازه بان اول بودند و لک باید خودش را برای نیمکت نشینی آماده کند. البته لک هم از سوی کرمانی‌ها پیشنهاد دارد و با توجه به قرارداد بلندمدتی که دارد می تواند با انتقالش پول خوبی به پرسپولیس سرازیر کند.
گل محمدی از لک به شدت ناراضی است به‌طوری‌که پس از بازی شهرخودرو لب به انتقاد گشود و درباره عملکرد این تیم در لیگ بیست و یکم گفت: «وقتی به آمار نگاه می‌کنیم تیمی قهرمان است که گل کمتری بخورد و این در فوتبال فاکتور مهمی است. امسال متأسفانه گل های راحتی خوردیم و گل هایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم». لک البته در طول فصل هم بارها حاشیه هایی را در تمرین و حتی در زمان برگزاری بازی ایجاد کرد و با محرومیت‌هایی روبه‌رو شد که نمونه آخر آن درگیری با سیامک نعمتی مقابل شهرخودرو بود.

خبرنگار: جوادرستم زاده 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.