۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 801388

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: ۲ انبار احتکار روغن جامد و مایع خوراکی به ارزش ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

٢ انبار احتکار روغن در سبزوار کشف شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ حسین بیات مختاری در این خصوص در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی انواع روغن مایع و جامد خوراکی توسط فردی سودجو پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از این ۲ انبار در مجموع مقدار ۱۱ هزار و ۴۵۰ انواع حلب و بطری روغن مایع و جامد خوراکی را که حدودا معادل ۴۹ هزار لیتر روغن است، کشف کردند.

بیات مختاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این زمینه یک فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی و کالاهای کشف شده تحویل اداره جهاد کشاورزی سبزوار  شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.