رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: روز گذشته توفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع توفان قرار خواهند گرفت.

تهران دوباره توفانی می‌شود/ هشدار مدیریت بحران به شهروندان

به گزارش قدس آنلاین، پدرام قودجانی رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در گفتگوی زنده با شبکه خبر با اشاره به صادر شدن هشدار سطح نارنجی در تهران اظهار کرد: احتمال وزش باد شدید، توفان در تهران وجود دارد. لذا از شهروندان خواهشمندیم از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.

وی ادامه داد: در توفان روز گذشته سرعت باد ۱۱۷ کیلومتر در ساعت بود که این گزارش در مرکز فرودگاه مهرآباد اعلام شد اما امروز احتمال می‌رود این سرعت کمتر و نسبت آن حدودا ۸۰ کیلومتر در ساعت باشد.

قودجانی اظهار کرد: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که شکست درختان، کاهش سطح کیفیت هوا و سقوط اجسام از ارتفاع را در پیش داریم، لذا مراقب خطرات پیش رو باشند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران خاطرنشان کرد: روز گذشته توفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع توفان قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: هشدار سطح نارنجی به معنای لزوم احتیاط برای مواجهه با خطرات پیش روست که در همین راستا توفان حوالی عصر و شب بخش‌هایی از مناطق مذکور در فوق را در بر خواهد گرفت.

قودجانی با اشاره به توفان پیش رو در تهران تصریح کرد: احتمال می‌رود عصر فردا پنجشنبه نیز شاهد بروز چنین شرایطی در تهران باشیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.