استاندار خراسان رضوی گفت: در سفر های شهرستانی محورهای اصلی برنامه های استان را مطالبه و نظارت خواهیم کرد و نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی: سفرهای شهرستانی نباید جنبه تشریفاتی داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان، ضمن تشریح محورهای مهم کاری استان در سال ۱۴۰۱،گفت: تکمیل فهرست پروژه های سفر شهرستانی و میزان منابع و جدول اجرای آن، پروژه‌های دارای منابع استانی سال جاری و پروژه های ملی بسیار مهم است.

 نظری بر اجرای برنامه‌های قرارگاه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: در بخش اقتصادی دستگاهها و شهرستانها هم از نظر رویکرد و هم از نظر اهداف عملیاتی ابهامی وجود ندارد.

نظری با تشریح تغییرات جدید در سفرهای شهرستانی استاندار گفت: در سفرهای شهرستانی محورهای اصلی برنامه های استان را مطالبه و نظارت خواهیم کرد و این سفرها از این پس جنبه تحقق برنامه‌های محوری را خواهد داشت  لذا مدیران دستگاه های استانی و شهرستان حتما باید حضور داشته باشند و برای حل مشکلات هر منطقه همانجا به جمع بندی برسیم و صرفاً سفر تشریفاتی نداشته باشیم.

استاندارخراسان رضوی با تاکید برگسترش ارتباط مردمی در سفر ها به فرمانداران دستور داد تا در اسرع وقت قرارگاه اقتصادی شهرستان ها را ایجاد کنند تا کارهای فوق العاده و جدید در آن جایگاه متجلی و محقق شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.