فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و کشف ۱۵ قبضه کلت کمری در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز در قصرشیرین کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران انتظامی قصرشیرین مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرزهای شهرستان به داخل کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون حامل اسلحه های قاچاق در حوالی مرز پرویزخان شده و در عملیاتی غافلگیرانه ان را متوقف کردند.

جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۵ قبضه کلت کمری غیرمجاز که به شکل حرفه ای در داخل کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و گفت: با شناسایی دیگر اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر، کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح و ۹۵ عدد فشنگ در کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی ابراز کرد: پس از اطلاع ماموران مبنی بر فعالیت اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در یکی از نقاط حاشیه ای شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فلاحی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۴ کیلوگرم تریاک، ۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و ۹۵ عدد فشنگ کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.