۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 804225

تهیه‌کننده سریال «تازه وارد» که به صورت اپیزودیک از امشب روانه آنتن شبکه سه می‌شود با اشاره به تعداد بازیگر و لوکیشن‌های کار بیان کرد که به اندازه یک سریال ۴۰ قسمتی برایش تلاش شده است.

«تازه وارد» از امشب بر روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد موحد تهیه‌کننده سریال «تازه وارد» با اشاره به پخش این سریال از امشب در شبکه سوم سیما، بیان کرد: ساخت این مجموعه حتماً از یک مینی سریال ۱۰ قسمتی که یک قصه دارد سخت‌تر بوده است. ما ۱۱ قسمت داشتیم که هر قسمت قصه متفاوت، بازیگران و لوکیشن‌های متفاوتی داشت و حتی یک لوکیشن یا بازیگر یکسان در قسمت‌ها نداشتیم.

وی اضافه کرد: ما حدود سی و چند بازیگر اصلی و حدود ۴۵ بازیگر فرعی داریم که چند برابر مینی سریال و به اندازه یک سریال ۴۰ قسمتی زحمت برده است. این ۱۱ قسمت باید در ۲۰ لوکیشن رخ می‌داد؛ اما ۱۵۰ لوکیشن داشتیم. همچنین برای این چند قسمت به سفرهای استانی در مشهد، قم و قزوین رفتیم که سفرهایی یکی دو روزه بود و طبیعتاً همین جمع آوری تیم سریال و حضور در لوکیشن شهری دیگر کار سختی بود.

این تهیه کننده درباره مضمون فرزندآوری در این سریال در قالب قصه که گل درشت هم نباشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه کار بچه‌ها را می‌دانم به نظرم وجهه داستانی سریال آنقدر پررنگ است که مضامین بیرون نمی‌زند و مخاطب را اذیت نمی‌کند. برخی از مضامین اساساً گل درشت است و شعار هم لزوماً بد نیست. برخی از مضامین را هم فقط می‌توان به شکل گل درشتش بیان کرد و خیلی سخت است که در لایه‌های چندم درباره شان حرف بزنید. با این حال ما سعی کردیم بیشتر قصه بگوییم و روایت‌های جذابی بیان کنیم که مردم درگیر آن‌ها شوند.

وی درباره پخش این سریال ۱۱ قسمتی از شبکه سه که معمولاً مسابقات ورزشی مختلفی را به‌صورت زنده روی آنتن می‌برد هم بیان کرد: معمولاً مسابقات مختلف فوتبال از شبکه پخش می‌شود؛ اما فکر می‌کنم مشکلی ایجاد نکند و امیدوارم هر شب به پخش برسد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.