نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاها درباره کنترل اوضاع در نوار غزه مدعی شد که با همکاری آمریکا و مصر توانسته است از افزایش قدرت حماس برای حملات موشکی و راکتی جلوگیری کند!

نفتالی بنت: سیاست خود را در قبال حماس تغییر داده ایم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، همزمان با تداوم تشدید تنش‌های امنیتی بین تل آویو و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و احتمال رویارویی نظامی در هر لحظه به علت ادامه محاصره علیه ساکنان این منطقه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توانسته است در این جبهه آرامش را حکمفرما کند.

«نفتالی بنت» که امروز یکشنبه در نشست کابینه رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت، در اظهاراتی خلاف واقع مدعی شد که پس از تشکل دولت او، شمار راکت‌ها و موشک‌هایی که از یک دهه پیش سالانه از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود، کاهش پیدا کرده است!

وی در ادامه ادعاهایش افزود: پس از تشکیل دولت جدید، ما سیاست تل آویو را در قبال حماس تغییر دادیم و از مرحله مهار حملات راکتی به مرحله پیش گیری از شلیک راکت‌ها منتقل شده ایم!

بنت همچنین در سایه تشدید بحران سیاسی و کشمکش با نتانیاهو ادامه داد: ما در گذشته آرامش موقت را خریداری و هزینه افزایش قدرت حماس را پرداخت می‌کردیم، حال اینکه اکنون این افزایش قدرت کُند شده و در مقایسه با سال‌های گذشته کندترین دوره خود را سپری می‌کند چرا که ما با همکاری آمریکا و مصر از ورود تجهیزات جنگی از طریق رفح به غزه جلوگیری می‌کنیم.

ادعاهای نفتالی بنت درباره اوضاع در نوار غزه و مهار حملات حماس نیز در حالی مطرح می‌شود که صدای آژیر خطر صبح روز گذشته بار دیگر شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را در وحشت فرو برد و شهرک نشینان از ترس راکت‌های مقاومت مجبور به قرار به پناهگاه‌ها شدند. دولت بنت که مدعی فراهم کردن فرصت کار برای ساکنان نوار غزه است اعلام کرد در واکنش به این حمله، صدور مجور کار در سرزمین‌های اشغالی برای ساکنان نوار غزه را متوقف می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.