رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تغییر روش‌های انتخاباتی فراتر از موضوعات فنی و تاکتیتکی است و منجر به ازبین‌رفتن تل‌آویو خواهد شد.

روش انتخابات کنست، اسرائیل را از بین خواهد برد

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) به تصمیم کابینه تل‌آویو مبنی بر انحلال پارلمان (کنست) و برگزاری انتخابات زودهنگام واکنش نشان دادند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، «آمنون ابراموویچ» تحلیلگر شبکه ۱۲رژیم صهیونیستی درباره این تصمیم تصریح کرد: «با روش انتخاباتی کنونی، ما عملاً گام به گام به سمت از بین بردن اسرائیل حرکت می‌کنیم».

ابراموویچ در ادامه تحلیل خود گفت: «وقتی درباره تغییر روش انتخابات صحبت می‌کنیم، مقصودمان تغییر فنی و یا تاکتیکی نیست؛ ما ۴ دور انتخابات داشتیم و حالا به دور پنجم می‌رویم».

این تحلیلگر اسرائیلی در توضیح این موضوع به یک مسئله اشاره کرد و گفت: «یک عبارت جالب وجود دارد که می‌گوید اگر یک کار را بارها و بارها انجام دهید و انتظار نتایج مختلف داشته باشید، چنین چیزی رخ نخواهد داد».

ابراموویچ درباره نتایج انتخابات پیش‌رو اذعان کرد: «حتی اگر ائتلاف نتانیاهو به حمایت ۶۱عضو کنست برسد، باز هم ما می‌دانیم که همچنان مدیریت اسرائیل با این تعداد نماینده غیرممکن خواهد بود».

این تحلیل‌ها در حالی ارائه می‌شوند که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق، ضمن استقبال از «انحلال دولت» مدعی شده است: «امروز، حاوی اخبار مهمی برای اسرائیلی‌هاست . دولتی بزرگ و وسیع به رهبری حزب لیکود تشکیل خواهیم داد».

در این بین، «عمیت سیگل»، تحلیلگر سیاسی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تصمیم جدید تل‌آویو ضمن اشاره به اینکه چنین رخدادی مناسب وضعیت کنونی اقتصادی رژیم نیست، گفت: «آخرین چیزی که اسرائیل اکنون به آن نیاز داشت یک نبرد انتخاباتی ۴ ماه و ۵ روزه بود که نبردی بسیار طولانی است؛ نبردی که فعلاً و حداقل در ۱۵سال اخیر طولانی‌ترین رقابت اسرائیل خواهد بود».

روز گذشته «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر و «یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی بر سر انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و برگزاری انتخابات زودهنگام توافق کردند. روزنامه هاآرتص در این باره گزارش داد بنت و لاپید توافق کرده‌اند برای انحلال کنست در هفته آینده رأی‌گیری کنند؛ چنانچه این رأی‌گیری تصویب شود لاپید نخست‌وزیر موقت بعدی اسرائیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.