مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این‌که طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا افراد بالای ۷۰ سال می‌توانند دوز چهارم واکسن کرونا را دریافت کنند از تزریق این واکسن برای هنرمندان پیشکسوت در محل این مؤسسه در تاریخ پنجم ماه تیرماه خبر داد.

هنرمندان پیشکسوت از فردا دوز چهارم واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین؛ سیدعباس عظیمی با اشاره به این‌که مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از آغاز روند تزریق واکسیناسیون پیگیر واکسیناسیون هنرمندان و اعضای این مؤسسه بوده‌است اظهار کرد: در سایه‌ تسریع روند واکسیناسیون از نخستین گام (خرداد ماه ۱۴۰۰)؛ مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برای واکسینه کردن هنرمندان این مجموعه اقدام کرده‌است.

هم‌زمان با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق دوز چهارم واکسن برای افراد بالای ۷۰ سال؛ این مؤسسه در تاریخ یکشنبه (پنجم خرداد ماه) از ساعت هشت تا ۱۱ صبح در محل مؤسسه میزبان هنرمندان است

وی با بیان آنکه خوشبختانه با وجود بیش‌از ۱۰۰۰ عضو در این مؤسسه روند تزریق دوزهای نخست تا سوم واکسن کرونا با اولویت گروه‌بندی سنی در محل این مؤسسه انجام شده است ابراز کرد: گاه به‌سبب برخی از مشکلات و عدم امکان خروج برخی از هنرمندان از منزل خود؛ همکاران‌مان در موسسه به منزل هنرمندان رفته و واکسن آنها را تزریق کرده‌اند.

عظیمی همچنین گفت: هم‌زمان با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا برای تزریق دوز چهارم واکسن برای افراد بالای ۷۰ سال؛ این مؤسسه در تاریخ یکشنبه (پنجم خرداد ماه) از ساعت هشت تا ۱۱ صبح در محل مؤسسه میزبان هنرمندانی است که در این گروه سنی قرار دارند و تمامی آنها برای دریافت دوز چهارم واکسن می‌تواند به این مؤسسه مراجعه کنند.

 تزریق اولین واکسن کرونای پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر بالای ۷۰ سال از ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ با همکاری و مشارکت شبکه بهداشت شمیرانات آغاز شد.

تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در این مرکز، زیر نظر پزشک معتمد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رعایت و انجام شده است. هم‌چنین هنرمندان عضو موسسه بر اساس نوبتی که به آن‌ها اعلام شده بود، توانستند به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت مراجعه کرده و واکسینه شوند.

منیژه آرمین، آتش تقی‌پور، رضا بنفشه‌خواه، اکبر زنجانپور، اسماعیل خلج، سید حسن ارژنگ‌نژاد، احمد فیناستیان، عباس اخوین،آرش تاج، علیرضا کریمی، علی حاجیان‌پور، منوچهر والی‌زاده، ناهید تاج‌نیا، ایرج یکه‌زارع، رضا شفیعیان، منوچهر پناهی‌نژاد، سیدجواد آشفته، محمدحسن محبعلی، رشید وطن‌دوست، محمدصادق جوادی، ناصر جواهرپور احمدانی، هاشم محققی‌فرد، کریم عارفی، عبدالله اسکندری، مهدی آذرسینا، مریم معترف، هرمز هدایت، علی‌اصغر اسکندری، سیداحمد قائم مقامی دبیرالملکی، علی اصغر زعیمی، حسین فخیمی، منصور تام‌سن، محمدعلی رحیم‌زاده‌نمینی، محمدباقر کریم‌پور، مهربانو توفیق، حسین زندباف، محمدگلریز، قربانعلی اجلی، میثاق امیرفجر، حبیب‌اله الهیاری، حسن‌ نیک‌نژاد، غلامرضا گمرکی، محمدعلی ساربان، عباس مستوفی الممالکی، محمود حاج محمدی، محمدحسن داورزنی، فضل‌الله توکل و بهروز رضوی، بخشی از هنرمندانی بودند که دوزهای واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.