۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 805886

باتوجه به اینکه معمولا یارانه‌های نقدی هر ماه ۲۰ تا ۲۱ هر ماه واریز می‌شود، تا پیش از آن پایش اطلاعات انجام شود و دسترسی معترضین به یارانه‌های مسدود شده آزاد شود.

یارانه مسدود شده را کی برداشت کنیم؟

به گزارش قدس آنلاین، یارانه نقدی اردیبهشت و خرداد همچنان در حساب بخشی از یارانه بگیران مسدود است، البته آن‌ها اعتراض خود را در سامانه معرفی شده توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم به ثبت رساندند؛ اما هنوز خبری از آزاد شدن برداشت این یارانه‌ها نیست.

در آخرین اظهار نظر، مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارشنبه هفته قبل گفته بود که وزارت کار هنوز به اعتراض‌ها به شکل کامل رسیدگی نکرده است. او زمان مشخصی هم اعلام نکرد و تنها توپ را به زمین مسئولان این وزارتخانه انداخت. وزارتخانه‌ای که به تازگی وزیرش از کابینه سیزدهم رفته و فعلا با سرپرست اداره می‌شود.

پیش از او هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.

در نهایت او نیز زمان مشخصی اعلام نکرد که ابهام زمان برداشت پول‌های مسدود شده را برای معترضین باقی گذاشت.

اما با این حال به نظر می‌رسد باتوجه به اینکه معمولا یارانه‌های نقدی هر ماه ۲۰ تا ۲۱ هر ماه واریز می‌شود، تا پیش از آن پایش اطلاعات انجام شود و دسترسی معترضین به یارانه‌های مسدود شده آزاد شود. 

منبع: گسترش نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زرگر ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    فقط یک ماه ریختند ! والله نمیدونیم تکلیف چیه؟ کارگر بازنشسته و مستاجرم و دو فرزند دانشجو دارم. حقوق دریافتی زیر ده میلیون دارم و از دار دنیا یه ماشین پراید خیلی قدیمی، یارانه من رو چرا قطع کردند؟ نه سفر خارج رفتم و نه گردش حسابم زیاده. کل حسابم فقط حقوق بازنشستگی واریز و بلافاصله برداشت میشه. چرا حق رو ناحق کردید؟ صاحبخانه من با داشتن 8 واحد آپارتمان جزء محرومین هست ولی من مستاجر که پس از دادن اجاره با چهار میلیون زندگی میکنم نه ؟! تمام حرفهایم مستند و قابل اثبات هست. پس از اعتراض سیصد تومن ربختند و بیشتر از دو ماهه که حق برداشت ندارم و یارانه اردیبهشت خرداد هم واریز نمیشه! مگه چه فرمول پیچیده تو این جور اشتباهات وجود داره که سازمان به اون عریض و طویل نمیتونن بفهمن که حق چیه و ناحق کدومه؟

    پاسخ سایت: لطفا این خبرو کامل بخونید https://www.qudsonline.ir/news/803344/

  • زرگر ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    والله نمیدونیم تکلیف چیه؟ کارگر بازنشسته و مستاجرم و دو فرزند دانشجو دارم. حقوق دریافتی زیر ده میلیون دارم و از دار دنیا یه ماشین پراید خیلی قدیمی، یارانه من رو چرا قطع کردند؟ نه سفر خارج رفتم و نه گردش حسابم زیاده. کل حسابم فقط حقوق بازنشستگی واریز و بلافاصله برداشت میشه. چرا حق رو ناحق کردید؟ صاحبخانه من با داشتن 8 واحد آپارتمان جزء محرومین هست ولی من مستاجر که پس از دادن اجاره با چهار میلیون زندگی میکنم نه ؟! تمام حرفهایم مستند و قابل اثبات هست. پس از اعتراض سیصد تومن ربختند و بیشتر از دو ماهه که حق برداشت ندارم و یارانه اردیبهشت خرداد هم واریز نمیشه! مگه چه فرمول پیچیده تو این جور اشتباهات وجود داره که سازمان به اون عریض و طویل نمیتونن بفهمن که حق چیه و ناحق کدومه؟
  • محمد ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    شرم آوره بنده جانباز جنگ هستم ک با شرایط موجود با خانواده مستاجر و به سختی زندگی میکنم دقیقا یک دوم حقوق را بابت اجاره مسکن پرداخت میکنم با پرداخت قبوض اب برق گاز برای ۵ عضو خانواده ک همگی بزرگ و فارغ تحصیل و به لطف دولت بیکارند فقط با سه میلیون باید گذران کنیم اونوقت جزو دهک دهم محاسبه شدیم بسیاری از خانواده ها در ماه یک بار نمی تونن میوه یا سبزی هم تهیه کنن اینهمه فشار قابل تحمل نیست ظلم نکنید
  • دهباشی ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    0 0
    تافروردین یارانه بگیر بودم که الان یارانه اردیبهشت به حسابم واریز شده ولی همچنان مسدود میباشد باتوجه به فشار اقتصادی سرسام آور دولت، خط فقر میزان ۲۰ میلیون رسیده. خانم طیبه حسینی قبلا اعتراض داده ام. لطفا یارانه مرا کی آزاد میکنید. تشکر
  • علی ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    دهک بندی تون کاملا اشتباه هست یارانه فقیر قطع کردید یارانه سرمایه دار زیاد کردید
  • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    چرا یارانه خرداد ماه مسدود است . والله بنده تنها در آمدم حقوق بازنشستگی است بنده را دهک دهم حساب کرده بودند . نمی دانم با چه مبنای محاسبه می کنند آیا انصاف است یا د انه ما قطع کنند