مهاجم باشگاه ژیل ویسنته درتلاش است خودش را به جام جهانی فوتبال برساند و حتی در ترکیب تیم ملی هم بازی کند.

به جام جهانی می‌رسم

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم باشگاه ژیل ویسنته درتلاش است خودش را به جام جهانی فوتبال برساند و حتی در ترکیب تیم ملی هم بازی کند.

شنیدیم قراردادت را هم تمدید کردی.

بله، همین طور است. قبل از تمدید صحبت از بازگشت من به فوتبال ایران بود؛ اما من دوست داشتم در این تیم باقی بمانم. قبل از اینکه دوباره تمدید کنم تست‌های پزشکی‌ را خوب سپری کردم وسپس با باشگاه دوساله قرارداد بستم.

به آینده‌ات درتیم ملی امیدواری؟

به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم و حضور در تیم ملی را برای خودم افتخار بزرگی می‌دانم و تلاش بیشتری انجام می‌دهم تا برای اردوی بعدی بیشتر درتفکرات مربیان تیم ملی قرار بگیرم.

اما نگرانی‌هایی بابت آماده سازی تیم ملی وجود دارد.

همین طور است؛ اما درهرحال مقابل الجزایر محک خوبی برای ما رقم خورد. البته اگر در اردوی قطر شرایط برای انجام دو بازی دیگر مهیا می‌شد، خیلی بهتر بود؛ اما امیدوارم در اردوی بعدی شرایط مطلوب‌تری به وجود ‌آید تا با قدرت بیشتر و با انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر، با شرایط بهتر و آمادگی بالاتر به جام جهانی برویم.

خط حمله تیم ملی هم بسیار قدرتمند است و رقابت سختی پیش روی تو است.

سه سال با طارمی در پرسپولیس بازی کردم و با سردار آزمون هم در تیم‌ملی نوجوانان و جوانان هم بازی بودم؛ به همین دلیل دوستی و رفاقت خوبی با سردار و طارمی دارم. امیدوارم رقابت خیلی خوبی هم با دیگر مهاجمان تیم‌ملی داشته باشیم. من با تمرین خوب، تلاش می‌کنم جزو نفرات اعزامی به جام جهانی باشم. فارغ از نام‌ها من امیدوارم درجام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم. کار مقابل انگلیس و دیگر قدرت‌هایی که درگروه ما قرار دارند، نشد ندارد.

ما می‌توانیم با همین سرمایه‌ها مقابل بهترین تیم‌های جهان نتایج مطلوبی بگیریم و انشاء الله از گروه صعود کنیم.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.