جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مسیرهای ارتباطی جنوب کشور از جمله راه های پرخطر و ناایمن کشور محسوب می شود که البته این موضوع و ساماندهی وضعی جاده ها در این مناطق به طور جد در دستور و اولویت پلیس و دیگر نهادهای متولی قرار دارد.

جانشین پلیس راهور ناجا: راه های جنوب کشور ناایمن و پرخطر است

به گزارش قدس آنلاین ، سردار سید تیمور حسینی چهارشنبه شب در آیین افتتاح واحد راهنمایی و رانندگی بخش اشکنان شهرستان لامرد فارس اظهار داشت: هنوز عقب ماندگی های زیادی در مجموعه راه های مواصلاتی حوزه جنوب و به ویژه مناطق جنوبی فارس و شهرستان لامرد وجود دارد.

وی بیان کرد: گام های مثبت و اقدامات و فرصت های مغتنمی در مجموعه دولت به وجود آمده و مسیر برای ساماندهی وضعیت راه های کشور هموارتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز صنعتی سهم خود را در ساخت و ایمن کردن راه ها پرداخت کنند، تاکید کرد: با روش های مختلف باید مردم را به این باور برسانیم که ضامن سلامتی هر شخص، رعایت قوانین مقرارت راهنمایی رانندگی است.

وی گفت: همانگونه که مراکز صنعتی در قالب حق آلایندگی اعتباراتی را برای توسعه فضای سبز آن منطقه پرداخت می کنند با این حجم تردد در بحث محورهای مواصلاتی و راه ها نیز باید مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: پیشرفت شهرستان لامرد در بعد صنعتی و تجاری در مقابل خیلی از جاهای دیگر کشور در این سال ها قابل ملاحظه بوده اما شبکه راه ها و معابر در این منطقه به اندازه رشد و پیشرفت تجاری و اقتصادی این منطقه نبوده است.

حسینی از مسئولان و زیر مجموعه های سازمانی خود خواست تا با فراهم کردن تمامی امورات راهنمایی و رانندگی در بخش اشکنان از تردد زائد مردم این بخش به مرکز شهرستان کاسته شود.

حسینی همچنین با چند خانواده شهید ناجا در شهرستان لامرد نیز دیدار و از نزدیک در جریان دغدغه ها و درخوست های آنها قرار گرفت.

شهرستان لامرد در فاصله حدود ۳۶۰ کیلومتری شیراز واقع است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.