سخنگوی شهرداری تهران گفت: مدریت شهری سابق از ماه های پایانی سامانه شفافیت را به روز نکرده بوده است اما سامانه جدید به زودی رونمایی خواهد شد.

مدیریت شهری سابق سامانه شفافیت را به روز نکرده بود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به سامانه شفافیت شهرداری تهران افزود: راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تهران مربوط به دوره قبل مدیریت شهری است و شورای شهر و شهرداری متولی آن بوده است.

وی با بیان اینکه اصل این کار بسیار خوب است اظهار کرد: برخی از اطلاعات این سامانه به صورت مستقیم به اعضای شورای شهر گزارش و سپس در سامانه بارگذاری شده است اما در حداقل چند ماه پایانی دوره گذشته به روز رسانی اطلاعات در این سامانه متوقف شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به چگونگی فعالیت سامانه شفافیت در دوره جدید بیان کرد: در دوره جدید و در مرکز تحول اداری اقدام ویژه‌ای صورت گرفته است و بخش‌های مختلف شهرداری و مکان‌هایی که الزامات قانونی دارند نیز برای کمک به مبارزه با فساد و افزایش کارآمدی به سامانه شفافیت افزوده می‌شوند.

محمدخانی ادامه داد: همچنین با مجموعه‌های مرتبط در بیرون از شهرداری مانند مرکز بهبود فضای کسب و کار نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته است و مطالبات این بخش‌ها دریافت خواهد شد و در حال حاضر این کار در حال انجام است و انشاالله به زودی سامانه شفافیت به روز رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.