کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش بین چهار تا هشت درجه‌ای دما از روز دوشنبه، ۱۳ تیر، خبر داد و گفت: این هوای به نسبت خنک تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است.

خراسان رضوی  خنک می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی  اظهار کرد: با توجه به تحلیل نقشه و بررسی‌های انجام شده امروز پدیده غالب جوی در استان وزش باد همراه با گردوخاک است و از فردا بر سرعت و شدت آن افزوده خواهد شد، به گونه‌ای که در نیمه شرقی و غرب استان وزش باد توام با کاهش کیفیت هوا، میدان دید و احتمال آسیب به سازه‌های موقت خواهد بود.

وی ضمن اشاره به اینکه از روز دوشنبه دمای هوا بین چهار تا هشت درجه کاهش پیدا می‌کند و این هوای به نسبت خنک تا اوایل هفته آینده ماندگار است، گفت: امروز حداکثر دمای هوای مشهد ۳۸ درجه و حداقل ۲۳ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ٢۴ ساعت گذشته داورزن با دمای ۴۴ درجه گرمترین و قوچان با ۱۵ درجه سردترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی این مدت دمای هوای مشهد بین ۲۴ و ۳۷ درجه در نوسان بوده است. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ خواف با ۶۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.